• Lid sinds 23 januari 2024
Van restaurant:

Grand Café Dukaat heeft nog geen foto toegevoegd

1. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Dukaat

Goedemiddag, wat vervelend om te horen. Kunt u mij aangeven wanneer dit heeft plaatsgevonden?

Jitske Blom

2. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Dukaat

Beste Trudie, Bedankt voor je feedback. Ik hoop dat je het ook hebt aangegeven bij ons personeel zodat wij er iets mee kunnen doen.

Jitske Blom

3. Grand Café Dukaat's profielfoto

Goedemiddag Lisanne,
    Dank voor je recensie. Heb je dit ook aangegeven aan de desbetreffende bediende? We zijn net gestart en met hulp van jullie recensies kunnen we alleen maar verbeteren. Ik hoop dat je ons toch nog eens een kans geeft en een hapje komt eten.

Jitske

4. Nieuw restaurant (Op de plek van een oude) en net geopend. Is wel wennen voor het personeel (net open) maar erg vriendelijk. Je hoeft nergens op te wachten en ook de eigenaresse komt vragen hoe het is. Het is geen 5 sterren restaurant dus dat het personeel geen hogere hotelschool heeft gedaan zal wel kloppen maar dat verwacht je hier ook niet. Lokatie op Dukaatplein naast het station is wel centraal. In de zomer lekker buiten zitten. Prima tent voor een drankje en eten voor een redelijke prijs. Fijn dat er weer iets open is en we komen zeker terug.

5. Mooie ambiance, een aanwinst voor Lelystad.
    Prijs/ kwaliteitsverhouding goed.
    Vriendelijke en attente bediening.

6. jules wolthuis

Geweldige nieuwe inrichting, mooi opgeknapt, sfeervol en intieme eetplekken. Vriendeljk personeel. Eten goed, goede prijs-kwaliteit verhouding en absoluut niet duur. Aandachtspunt: je bent nog bezig te gaan zitten bij binnenkomst of er wordt al gevraagd wat je wilt drinken. Ook tijdens het eten te veel en vaak vriendelijk doch wat dwingend vragen of je nog wat wilt drinken.
    We komen terug!

7. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat vindt de recensie door Ria voor Grand Café Dukaat leuk

Het is een gezellige locatie, met een vriendelijke bediening.

Het broodje tonijnsalade was voortreffelijk, maar volgens mijn vriendin was bij de club sandwich kip, de weinige kip bedolven onder een berg groen. En verder als opbouwende kritiek. De kaart is zeker voor een wat ouder publiek, en door de gedimde sfeerverlichting slecht leesbaar.

Voor de rest ga zo door en maak in het voorjaar ook het terras wat gezelliger dan uw voorganger. Dan wordt het een toplocatie.

8. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat vindt de recensie door Jolanda voor Grand Café Dukaat leuk

Een nieuw restaurant in hartje Lelystad moeten we (3 personen) natuurlijk proberen. De 1 nam de hamburger, de ander fish & chips en de laatste nachos. We waren allemaal erg tevreden over de kwaliteit van het eten.
    De aankleding van het restaurant was leuk en het personeel erg aardig.
    Kortom, een geslaagde avond!

9. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat vindt de recensie door Kim voor Grand Café Dukaat leuk

Bediening super vriendelijk en meedenkend. Eten was heerlijk! Echt een aanrader en we gaan hier zeker vaker een hapje eten.

10. Grand Café Dukaat's profielfoto
    Grand Café Dukaat heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Dukaat

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit zeker beter gaan oppakken met z'n allen.
    Tot snel,
    Team Dukaat