• Lid sinds 6 augustus 2014

De Rode Kater

Deventer

Gjalt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gjalt's profielfoto
    Gjalt heeft een recensie geschreven voor De Rode Kater
    Internationaal Deventer

Afgelopen zaterdag 2 augustus weer heerlijk met goeie vrienden geborreld en gedineerd op het terras van dit prima restaurant, aan de vooravond van de Deventer boekenbeurs.

Voorgerecht: zalm in tunnbrood/tonijntartaar. Allebei bijzonder lekker en de wijntip van gastvrouw Paula was helemaal goed.
    Hoofdgerecht: lamssteak/scholfilet. Ook voortreffelijk, de schol kwam met een voortreffelijke garnituur en saus en het lam was supermals en eveneens met heerlijke entourage. Ook hierbij een uitstekende wijnsuggestie van Paula.
    Na al deze verwennerij hebben we de rest van de wijn en de toet binnen tot ons genomen omdat het buiten te hard was gaan regenen. Zeer tevreden zijn we na de koffie naar ons logeeradres gegaan.

Minstens éénmaal per jaar proberen we in De Rode Kater te gaan eten. De sfeer is hier altijd prettig, de bediening is heel persoonlijk en plezierig en de prijs/kwaliteit-verhouding van de gerechten en de wijn is erg goed.

Tijdens de boekenbeurs de volgende dag hebben we hier in de enorme drukte van deze boekenmanifestatie nog even geluncht. Ook weer heel goed en de sfeer was heel relaxed. Een heerlijk restaurant, die Rode Kater.