• Lid sinds 23 oktober 2020

Symfonie

Maarssen

Bistro Belle

Oud Zuilen

Gilbert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gilbert's profielfoto
    Gilbert heeft een recensie geschreven voor Symfonie

Heerlijk avondje uit. Goede sfeer. We hadden alledrie een ander gerecht. Ze smaakten zeer lekker. Goede keuze huiswijn. Lekker toetje en een kop cappuccino. Alles samen kostte het 103 euro. Waar naar geld.

2. Gilbert's profielfoto
    Gilbert heeft een recensie geschreven voor Symfonie

We zaten heerlijk op het terras buiten. Het was gezellig druk. Drie hadden vis besteld. Dit gerecht smaakte heerlijk. Een had de saté van de haas. Het vlees was sappig en goed klaargemaakt. De laatste had de huisgemaakte spareribs. Deze waren heerlijk. We hebben er een sauvignon blanc bij gedronken. De bediening was erg vriendelijk en gaf ons ruim tijd om lekker op ons gemak te eten.
    We gaan binnenkort weer terug.

3. Gilbert's profielfoto
    Gilbert heeft een recensie geschreven voor Bistro Belle

Gisteren hebben we de belle box uitgeprobeerd. Bij het afhalen werden we hartelijk ontvangen. De eigenaar hielp mee om de boxen in de auto te zetten.

De boxen zagen er al uit als een cadeau. In de doos zaten heldere eenvoudige instructies. Verder zaten er mooie servetten in en een playlist op Spotify.

Alles zat verpakt per gerechtje in een bakje met pipetjes voor de saus, olie of dressing. Warme hapjes moest je opwarmen. Een stuk vlees moest kort gebraden worden.

De kwaliteit van het eten was erg hoog.
    De smaak en variëteit aan gerechten was zeer goed. Alles zat er in voor, hoofd en nagerechten. We waren allemaal onder de indruk van de smaken.

Soep, Vlees, vis, aardappel gratine, salade. Rauw en gekookt. Hollands, Franse en internationale keuken.

We hebben anderhalf uur getafeld met koffie erbij met drie heerlijke nagerechten.

Echt aanbevelingswaardig. Voor herhaling vatbaar.