• Lid sinds 20 november 2016

Calla's

Calla's

Traiteur Le Gone

Den Haag

Gert Nap heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gert Nap's profielfoto
    Gert Nap heeft een recensie geschreven voor Calla's

We hebben hier voortreffelijk gedineerd (allure menu) en heerlijke wijnen gedronken. De tartelette met coquilles, parmezaan en wintertruffel, de noordzeetong met anna dutch kaviaar, het hoofdgerecht met zeer malse kalfshaas en het prachtige dessert waren allemaal voortreffelijk. Wel vonden we het restaurant bij binnenkomst wat aan de warme kant.

2. Gert Nap's profielfoto
    Gert Nap heeft een recensie geschreven voor Calla's

Wij genoten op zaterdag 30-9-2017 van het prestige-menu met bijpassende wijnen. We werden verrast dooor topgerechten in een aangename rustige sfeer. Zowel de presentatie als de kleuren, geuren en smaken van de gerechten waren uitstekend.De bediening was vriendelijk en deskundig. De sommelier maakte de avond extra bijzonder door erg leuke wijnen te serveren die heel goed bij de gerechten passen. We vonden de prijs-prestatie-verhouding prima.

3. Gert Nap's profielfoto
    Gert Nap heeft een recensie geschreven voor Traiteur Le Gone

We aten als lunch de plat du jour: choucroute a l' alsacienne, en vooraf namen we oesters. Zoals we gewend zijn was het allemaal overheerlijk, en de bediening is zeer vriendelijk en persoonlijk. Hier heerst een zeer prettige franse sfeer, en wat daar zeker aan bijdraagt is dat ook veel gasten uit frankrijk komen. We komen hier graag terug.

4. Gert Nap's profielfoto
    Gert Nap heeft een recensie geschreven voor Le Garage

Wij aten hier afgelopen week. We werden uitstekend bediend door deskundig personeel. We genoten van een voortreffelijke rogvleugel met een heerlijke huiswijn. Het dessert, klassieke tarte tatin, deed ons denken aan een Franse bistro. We komen graag weer terug.