• Lid sinds 5 juli 2011

Hou van lekker terrassen, weekendjes weg en dan heerlijk eten en drinken.

India Port

Utrecht

Liff

Assen

Rodaen

Bunnik

1. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Athina

Het was weer super, heerlijk met z'n vijfen lekker Grieks gegeten op 30 december. Verrassing van de kok is ons nog nooit tegengevallen. Verschillende voorgerechten en daarna 2 of 3 hoofdgerechen. Daarbij een heerlijke ouzo en/of een flesje wijn.........! Nieuwe inrichting is prachtig!

2. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Liff
    Internationaal Assen

Kwamen op 11 maart zomaar binnen vallen, terwijl net een landelijke actie met een speciaal menu werd gehouden. Aan ons werd gelijk verteld dat de bereiding wel iets langer kon duren ivm de drukte en het speciaal menu. Uiteindelijk viel dat wachten nog best mee en hebbben we met z'n vieren van een heerlijk diner kunnen genieten in een mooie ambiance. De lamschenkel was heerlijk(mals) en zo ook de varkensoester en de kabeljauwfilet waren uitstekend. Het kaasplankje als dessert is ook zeker een aanrader.

3. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor India Port

Gezellig en sfeervol ingericht, niet te groot. We eten niet elke dag India's en hebben ons vieren laten verrassen door de eigenaar. Er kwamen dan ook een aantal heerlijke gerechten op tafel. Lekker flesje wijn erbij....super! Het vlees was mals en combinatie van gerechten was verrassend. Mooie avond gehad en heerlijk gegeten. Voor ons in Utrecht een restaurant welke we zeker weer zullen bezoeken......!

4. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Mahanakorn

We hebben afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten, de sfeer was erg plezierig, de bediening was goed. Omdat we niet elke dag Thais eten en de menu's niet allemaal kennen, hebben we advies gevraagd. Zo werd ons een menu angeraden en dit paste perfect bij onze wensen. De ingredienten waren vers en op smaak. Het was super, en we zullen hier vast nog wel eens terugkomen.

5. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Thai Waree

Zondag heerlijk gegeten, prima sfeer en super uitleg van de bediening. Heerlijke soep, met of zonder cocos, verschillende curry's rood en groen geserveerd met garnalen, kip en vis.

We hebben ons laten adviseren door de bediening en dat bleek een uitstekend idee!

8. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Stads-Hotel Boerland

Wij lunchen hier regelmatig, (meestal) heerlijk buiten op het terras.

Een kaart met een ruime keuze, trouwens ook om te dineren, persoonlijke benadering en een gezellige sfeer. Ook om een glaasje te drinken met daarbij een schaaltje snacks.

9. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Rodaen
    Internationaal Bunnik

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Zeer vriendelijke bediening, heb je een vraag, krijg je volledige uitleg. Smaak en sfeervol interieur waar men zich op z'n gemak voelt.

10. Gerrit Telkamp's profielfoto
    Gerrit Telkamp heeft een recensie geschreven voor Athina

Super gezellig restaurant, waar je na een super maaltijd (wij laten ons altijd door Pascal verrassen) nog gezellig kunt natafelen. Regelmatig maken we mee dat we aan het eind van de avond met de gasten die er nog zijn een sirtaki door het restaurant dansen.(waar maak je dat mee?!?!?). Zeker als je met minimaal 4 personen bent ga je toch niet iets vanaf de kaart bestellen, maar neem je toch een Meze gerecht. Diverse voorgerechten en hoofdgerechten en kies je daar toch uit. Eet eens op z'n Grieks en niet dat stijve Nederlands, voorgerechtje, hoofdgerecht en toetje.

Alvast voor een volgende keer kali oreksi!