• Lid sinds 7 april 2015

Cafetaria Bartelds

Spijk Groningen

Gerard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Big Dana's

Lekker broodje kebab, goede service. Niet de goedkoopste, maar daarvoor krijg je wel lekker vlees, wat lang niet overal het geval is!

2. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Bartelds

Zondag geprobeerd telefonsich te bestellen, er neemt niemand op. Toen er maar even heen gereden en besteld. De eignaar laat de telefoon gewoon rinkelen merkte ik op tijdens het wachten... Bijna 50 minuten zitten wachten op een paar patatjes, bij thuiskomst aan tafel en toen bleek dat de patat veel te kort gebakken was (rauw).

3. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Assen

Heerlijk gegeten en goede bediening, ook bij de kassa is het een feestje, niet duur!

4. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Brasserie Groen

Ze serveren kleine kunstwerkjes! Prachtig! Prima vlees, het eten was er super snel.

5. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor De Vijfde Smaeck

Heerlijke verse producten! Gewokte groenten! De tournedos was super. Mals en medium, zoals medium moet zijn. Vriendelijke bediening. Goede sfeer. Tot snel!

6. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor 't Stadshuys

Gerard

Gerard weet wat hij doet in de keuken! Heerlijk gegeten! Tot de volgende keer.

7. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt de recensie door Billy voor Cafetaria Bartelds leuk

Billy

Tijdens dagje uit even naar de snackbar in Spijk. Helaas geen softijs en geen milkshakes, dan maar een schepijsje. Het schepijs was keihard, de smaak van het ijs viel tegen en het koekje slof/beetje sompig. Erg jammer. Wat is een snackbar zonder softijs en zonder milkshakes?? Patat keihard, alsof het voor de tweede keer gebakken is of te lang gebakken is. Jammer, ik kom hier niet weer...

1 positieve stem1 negatieve stem
  8. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Gerard

Zojuist heerlijke lunch gehaald, vooral de eiersalade is erg lekker. En meteen een paar Supersaucijsen meegenomen!

9. Gerard's profielfoto

Gerard

Bij binnenkomst denk ik te zijn beland in een shoarma grill room, een eenvoudige inrichting met gedateerde rieten stoeltjes en een gedeeltelijk mintgroen systeemplafond doen oude tijden herleven. De meneer die me hielp was zeer vriendelijk en nam rustig de tijd om mijn bestelling goed op te nemen. De koelvitrine is zo goed als leeg, in de hoek van de koelvitrine staat een doos met zakjes mosterd, kletsnat door het vocht in de koeling. Op de menukaart valt me op dat alles zo’n 20% / 30% duurder is dan in een andere snackbar, een klein patatje (zonder saus) voor 1,75 vind ik best wel prijzig. Ook normale snacks zoals een frikadel of vleeskroket zijn zeker 30 á 40 cent duurder dan in een andere snackbar. De pindasaus bij de patat is een aanleng product en was nogal waterig en dus smakeloos, aangezien ik de bestelling heb afgehaald kwam ik hier thuis pas achter.
    Bij thuiskomst merkte ik ook dat het eten al behoorlijk afgekoeld was, dit komt misschien omdat de bestelling in delen gemaakt werd en in delen werd ingepakt, het eten onderin de tas was dus al aardig koud, een frikadel die in de saus lag, was echt koud. De patat was veel te lang gebakken of voor de tweede keer gebakken. Dit terwijl ik de enige klant was op dat moment. Er miste bij thuiskomst ook een frikadel, dus ik heb de mijne afgestaan aan m’n dochter.

Voorheen kwam ik graag in Het Spiekertje (vorige eigenaar), maar ik kom hier niet weer…
    Jammer. Vooral omdat het de enige snackbar in Spijk is.

2,4
  10. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft Weeva toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Regionaal
    Gedempte Zuiderdiep 8-10 Groningen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Weeva

Gerard

Gisteren heerlijk gegeten! Ondanks de drukte werden we toch snel geholpen. Tournedos een dikke 10!!! Aanrader, tot de volgende keer!

12. Gerard's profielfoto

Gerard

Gisteren tijdens de jaarmarkt weer bij jullie gegeten (afhaal) het eten was wederom slecht (harde patat, geen curry maar ketchup op de frikandellen speciaal) en weer een broodje vergeten.

13. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marcus

Zeer vriendelijk en de pindasaus is zalig!

14. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Huize Maas

Ik kom hier graag! Heerlijke spare ribs!