• Lid sinds 26 juni 2011

Damascus

Arnhem

Asia

Apeldoorn

Geoffrey en Hanh heeft nog geen foto toegevoegd

1. Geoffrey en Hanh's profielfoto
    Geoffrey en Hanh heeft een recensie geschreven voor Damascus
    Midden-Oosters Arnhem

Een tijdje geleden bij Damascus mashawi gegeten. Bij het plaatsnemen werd gratis een Arabisch brood met 3 verschillende sauzen geserveerd, brood was lekker vers en de sauzen smaakten verrassend goed. Daarna gevulde druivenbladeren en maria (met gekruid gehakt gevuld brood) als voorgerecht genomen. Vervolgens als hoofdgerecht kebab iraki met bulgur genomen. De combinatie van een voor- en hoofdgerecht zorgde voor een lekkere gevarieerde maaltijd. Tevens werd alles in ruime porties geserveerd. Wij komen er zeker terug!

2. Geoffrey en Hanh's profielfoto
    Geoffrey en Hanh heeft een recensie geschreven voor Asia
    Vietnamees Apeldoorn

Dit Apeldoornse restaurant is het eerste Vietnamese restaurant die wij bezochten, en tot op heden ook het beste. Dit kwam mede door de opmerkelijke klantvriendelijkheid, wij voelden ons gelijk thuis en bij een tweede bezoek herkende de gastheer ons nog.

Het eten was ronduit goed en voor ieder wat wils, van zacht tot scherp en van vlees tot vis. En voor diegene die niet van Aziatisch eten houden is er ook gewoon patat.

Pris/kwaliteit wil ik zeer goed noemen omdat je voor €19,- pp een bijzonder fijne avond in een echt familierestaurant beleefd!

Ps. deze recensie is gebaseerd op twee bezoeken aan het 'oude' restaurant aan de Mariastraat, het nieuwe restaurant moeten wij snel maar eens bezoeken!