• Lid sinds 21 april 2015

1. Hotel Restaurant Jans

Rijsterbosch

3. Mooi Gaasterland

Rijs

Geeske heeft nog geen foto toegevoegd

1. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt Hotel Restaurant Jans leuk

2. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door Nico voor Hotel Restaurant Jans leuk

Kleine maaltijd gebruikt tijdens de open dag.bediening en kok ondanks de drukte vriendelijk. Eten heerlijk.

3. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door Y. Zuijd voor Hotel Restaurant Jans leuk

Wat een verrassing om in een hotel zo’n goed restaurant aan te treffen. Heerlijk gegeten op een mooie locatie in een meer dan gezellige sfeer. Echt een aanrader!

4. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door Ilona voor Hotel Restaurant Jans leuk

Een uitstekend hotel met restaurant. We hebben heerlijk gegeten tijdens een relaxed weekendje.
    Het hotel is prachtig verbouwd afgelopen maanden.
    Ons diner was wederom op een creatieve en vooral culinair smakelijke wijze gemaakt.
    De bediening was erg vriendelijk, stelde ons op ons gemak en gaven leuke tips om naar toe te gaan in de omgeving.

Echte aanrader!

5. Oeda Kruimer

Afgelopen zaterdag als vanouds weer heerlijk met vrienden gegeten bij Jans. Hoewel het ongelooflijk druk was als gevolg van de uitloop van het open huis 's middags was het personeel uiterst voorkomend en vriendelijk en was het heel gezellig. De afgelopen maanden is er heel hard gewerkt aan een zeer ingrijpende verbouwing door het hele pand. Heel mooi geworden met behoud van de gezellige autenthieke sfeer. Wij komen zeker snel weer terug!

6. Bella van Erkelens

Heerlijke verrassende gerechten, prettige sfeer en goede service.

7. René en Edith Leemhuis

Op een prachtige locatie, gastvrij en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!

8. Geeske's profielfoto
    Van restaurant

Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie! Ook namens chef-kok Marco Brouwers.
    Groet, Geeske

9. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door Frank voor Hotel Restaurant Jans leuk

De-li-cious! Om je vingers bij af te likken, werkelijk waar! Originele en gevarieerde gerechten op de kaart en je kunt zien dat er veel tijd, zorg en aandacht aan de presentatie wordt besteed. De kwaliteit en smaak zijn ook nog eens voortreffelijk, wat mij betreft een absolute sensatie voor de smaakpapillen. Ik had gekozen voor de in tomaat gestoofde linzen met houlimi & een dessert van ijs en mandarijnenbaverois. Ik zeg oeh, aah, jaaah, culinair orgasme!
    Dus hele dikke complimenten voor de kok hier, vakmanschap!
    Als ik dan toch een punt van kritiek zou moeten noemen dan is het dat het te snel op was. Maar daar was alleen ikzelf debet aan. Gelukkig hebben we de foto's nog!

10. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door Lisenka voor Hotel Restaurant Jans leuk

Uitstekende keuken, vooral sinds nieuwe chef-kok Marco Brouwers de scepter zwaait. De opmaak van de borden lijkt elke keer als we komen eten mooier met verse groenten en een subtiele tekening van sauzen.

Er hangt in de hal ook een bouwtekening van wat er komende winter staat te gebeuren: nieuwe hotelkamers, trappenhuis, receptie en zelfs een lift. Je kunt wel zien dat dit bedrijf solide is en dat er vertrouwen is in het concept. Wij komen zeker kijken hoe de verbouwing uitpakt als we weer komen eten.

11. Meiny en Hans Heikoop

Vanaf de Wadden binnendoor naar Urk hebben we aangemeerd in Balk. Een geweldige fietstocht door Gaasterland gemaakt en pal voor restaurant Jans was het 'laatste blokje electra' van de fiets van Meiny op... Staat daar een bord met het dagmenu, wat deze amateur fietsers het water door de mond deed lopen. Fiets mocht van de vriendelijke gastvrouw aan de oplader en wij aan tafel. Lauwwarme geitenkaas in een spekkie, spinaziesoep met paling, kabeljauw en een dessert waarvan ik de naam niet meer weet, maar de smaak nog op mijn tong heb. Met een prima Chardonnay en een dessertwijn uitgezocht door de gastvrouw was dit diner op het zonovergoten terras in één woord: geweldig. Het pand kan een lik verf gebruiken. Maar de kok smeert liever allerlei lekkere sausjes in de mooiste vormen op het bord. Uiteindelijk gaat het in zo'n restaurant toch om het eten, dus wat ons betreft komt de schilder maar wat later...

12. Min of meer toevallig in Hotel Jans terecht gekomen voor een lang weekendverbllijf. De ligging aan de rand van het Rijsterbos was al een aangename verrassing. Nog meer werden wij getroffen door de uitstekende keuken. Ook als 'HP' gasten kregen wij elke avond een zeer gevarieerd menu gepresenteerd. De presentatie van de gerechten was prachtig, de bereiding was uitmuntend en de bediening deskundig en zeer vriendelijk. Echt een aanrader en een pareltje voor het Gaasterland!

13. Mariëtte de Boer

Heerlijk gegeten! Schitterende locatie aan schilderachtig bomenlaantje tegen het bos met fraai uitzicht over de Friese landerijen. Het restaurant kent een lange geschiedenis (mijn grootmoeder was er kind aan huis). Het interieur is zeer smaakvol gemoderniseerd. De kaart is aansprekend (kan misschien wat meer gewaagd?) en de keuken uitstekend! Goede wijn en prima bediening, gezellige sfeer.

14. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door w.joustra voor Hotel Restaurant Jans leuk

Uitstekend restaurant. Fantastisch eten op een creatieve en vooral culinair smakelijke wijze gemaakt. Bediening is soms wat zenuwachtig maar dat maakt het ook wel weer leuk. Echte aanrader!

15. Op dinsdag 1 mei 2012 hebben wij hier een driegangenmenu menu verorberd. Hoewel niet echt goedkoop (€29,-- p.p.), was de kwaliteit zeer goed te noemen. We kregen er nog een amuse bij en brood met beleg bij het voorgerecht. Dit stond niet op de rekening erbij. Bovendien was de bediening door enkele lieftallige dames prima te noemen. Ook de inrichting is gezellig. Het enige waar ik me aan stoor is die klassieke pianomuziek heel de avond. Dat mag wat vlotter!!

16. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Heerlijk plekje voor hapje en een drankje. Na een lekkere pannenkoek de vorige keer, besloten we nu voor een broodplankje met een drankje te gaan. Wat een heerlijk plekje is het bij dit mooie weer!!

17. Geeske's profielfoto
    Van restaurant

Woorden schieten mij te kort. Ik weet hierop geen enkele reactie te bedenken, behalve bedankt voor uw komst en blij dat u genoten heeft van onze heerlijke tuin en het heerlijke eten.

18. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt de recensie door traur voor Hotel Restaurant Jans niet leuk

Service kan en moet echt beter. Bij een temp van rond de 33°C hoort zonder te vragen een karaf water bij aankomst geserveerd te worden, en niet pas na vragen en 20 min na aankomst. Op serieuze klachten van mede gasten wordt pas gereageerd als ze er bij het afrekenen zelf opnieuw over beginnen.
    Maar de keuken is fantastisch!!

19. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt Mooi Gaasterland leuk
    West-Europees Rijs

20. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Hennie's Friture

Leuk met een hertenkamp er naast!! Ruime parkeergelegenheid en mooi terras. We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten!!

21. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt Hennie's Friture leuk

22. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Tjongervallei

Gezellig gegeten, leuke sfeer, een aanrader!

23. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Wapen van Langweer

Gezellig gegeten!! Echt een aanrader.

24. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Boschlust

Gezellig gegeten!!

25. Geeske's profielfoto
    Geeske vindt Boschlust leuk

26. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Zeer sfeervol ingericht restaurant! Prachtig plekje tegen het Rijsterbos met mooie tuin, leuk speelkussen voor de kinderen.

27. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft een recensie geschreven voor Eigen Wies
    Nederlands Rijs

Heerlijk gegeten!! Vooral de knoflooksoep is een echte aanrader!!

28. Geeske's profielfoto
    Van restaurant

Wat spijtig te horen dat u uw biefstuk niet lekker vond. Heeft u dit ook aan tafel gemeld? Wij kunnen ons geen klacht over de kalfsbiefstuk herinneren namelijk. Anders had u natuurlijk direct een nieuw stukje, mooi rosé gebakken biefstuk gekregen! Graag tot de volgende keer!