• Lid sinds 12 augustus 2017

Brasserie GrebbeOord

Rhenen

Dixie's

Ede

Geerje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Geerje's profielfoto
    Geerje heeft een recensie geschreven voor Brasserie GrebbeOord
    Huiskamerrestaurant Rhenen

Goed en lekker gegeten. Leuke sfeer, wij zaten in de serre en dan kijk je lekker weg!

2. Geerje's profielfoto
    Geerje vindt de recensie door R. van Es voor Dixie's leuk
    Amerikaans Ede

R. van Es

We hebben heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. De gerechten zijn goed bereid en je krijgt voldoende op je bord. Bediening is vriendelijk maar naar mijn gevoel te onervaren.
    De problemen kwamen echter bij het afrekenen, toen stond er voor ruim €32,50 te veel op de bon. Rekening €146,50 i.p.v. 113,25.
    Met de bedrijfsleidster de gehele bon nagelopen en omdat wij dit bij de kassa moesten doen viel dit bij andere gasten op. Vervolgens kwamen toen meerdere mensen met opmerkingen over de rekening, dit tot grote irritatie van de bedrijfsleidster die steeds geïrriteerder begon te spreken.
    Geen prettige afsluiting van een gezellig etentje.

3. Geerje's profielfoto
    Geerje heeft een recensie geschreven voor Dixie's
    Amerikaans Ede

Dixies is een prima tent als je snel een hamburger wil eten. Echter, wij zijn er nu 2 keer geweest en de 2e keer helaas direct weer vertrokken. Aan het eten ligt het niet. Maar de service van de bedrijfsleidster is verschrikkelijk. Een enorm gestresst persoon dat erin resulteert dat je ze geen welkomgevoel geeft. Zodra je ook maar iets dreigt uit te lopen met het eten voor de volgende shift, wordt er gezegd dat een 3-gangen-menu ineens niet meer mogelijk is. Je kan niet echt rustig eten. Het is snel een hap wegeten en weer gaan. Voor ons niet weer.