• Lid sinds 7 mei 2023

JanZen

Woerden

Gaston heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gaston's profielfoto
    Gaston heeft gereageerd op een recensie van JanZen

Dank voor uw reactie.
    Jammer dat u het niet ter harte neemt.

Ik wilde geen recensie geven, zoals u al aangaf is dat te makkelijk online.
    Meestal kom ik gewoon niet terug en laat het daarbij.

Helaas werd ik benaderd door uw online platform een recensie te geven.
    Nu ik deze naar alle eerlijkheid heb gegeven, op alle punten waarover werd gevraagd, de moeite hiervoor heb gedaan, veroordeeld u deze en geeft u een bijsmaak.
    Dat is wat tegenstrijdig.

Ja, mensen mogen natuurlijk iets leren en we kunnen natuurlijk blijven hameren op de onervarenheid van uw personeel echter uw prijzen zijn daartegenover niet onervaren en creëren verwachtingen waaraan niet voldaan werd.

Wat we niet uit het oog mogen verliezen is dat ik 110 euro per persoon heb afgetikt en daarvoor mag ik verwachtingen hebben. Alles naar waarde.

Ik hoop van ganse dat u beter personeel zal vinden, matching bij uw bedrijf en prijsstelling. Of dat u een gedegen opleiding zou kunnen verschaffen aan het huidige personeel ipv ze te laten zwemmen in het diepe.

Ik zal uw antwoord zien als een schamele excuses op de punten waarop uw al zegt dat het niet in orde was of niet zo zou moeten gaan

2. Gaston's profielfoto
    Gaston heeft een recensie geschreven voor JanZen

Gaston

Voor mij is uiteten gaan een totaal beleving en wil hierdoor dan ook mijn negatieve recensie verklaren.

Voor een prestigieus restaurant als JanZen, met z'n door de jaren heen beoordelingen van bekende restaurant gidsen viel mij het totale plaatje heel erg tegen.
    Sterker nog, ik voelde mij door de zéér jonge, onervaren bediening bij een goedkope Brasserie waar ze kipsaté en varkenshaas champignonsaus zouden serveren.
    Begrijp me niet verkeerd, de dames deden hun best en waren vriendelijk, ondanks de drukte die ze met z'n tweeën moesten waarmaken in een druk restaurant, maar ze misten de finesse en allure voor dit restaurant.
    Als ik als aperitief een gin-tonic bestel wil ik natuurlijk niet alleen een glaasje gin en een flesje tonic, maar mag dit in zo'n restaurant best in een mooi glas geserveerd worden met ijsblokjes en wat komkommer of zo. Even een finishing touch dat past bij dit restaurant.
    Als ik een wijn arrangement neem, wil ik niet alleen een glas uit de bar met de naam land en de tonen die ik zou moeten proeven (wat overigens erg zelf verzonnen overkwam), maar zou ik de fles willen zien, een verhaaltje erbij over de streek en mogen ze het ter plekke inschenken aan tafel.
    Als vervolgens mijn partner geen drank meer heeft en ik mijn wijn arrangementje krijg wordt haar niets gevraagd of ze nog wat wil drinken.
    Vervolgens blijft mijn lege gin-tonic glas 6 gangen lang op tafel staan. Uit de keuken komt een zéér jonge leerling kok een gerechtje brengen. Begrijpelijk zenuwachtig probeert hij te vertellen wat hij op tafel zet. Geeft allemaal niets, iedereen moet het leren. Maar als er dan geen volwaardig kok langstaat om hem bij te staan of iets te leren komt deze jongen ook niet verder. Jammer hoor.
    Het is allemaal veel te goedkoop voor de prijszetting. Ik vind dit niet kunnen vandaar de service 1ster, hoe goed ze ook hun best deden en hoe aardig ze ook waren. Het is totaal niet genoeg voor JanZen en de totaal beleving van uiteten in dit hogere segment. Veel te goedkoop!

De sfeer vond ik matig, aankleding niet doordacht en (okay smaken verschillen) er hing een heel lelijk canvas van een gerecht aan de muur. Ook dit vond ik heel goedkoop overkomen en had meer het gevoel in een kale huiskamer te zitten van een oud stel die hun inrichting sinds hun samenwonen nooit meer hadden veranderd. Mede door de zéér tegenvallende service, ga je ook kritischer op andere dingen letten.

Dan nu het eten! De keuken is subliem, de gerechten waren één voor één een waar kunstwerkje en een smaaksensatie voor de pappillen. Hier valt totaal niets op aan te merken.

Maar door de no-matching-bediening en de sfeer vind ik de prijs kwaliteit verhouding een schamele 5 omdat ik vind dat uiteten een totaal plaatje moet zijn. Ik voelde mij hier niet welkom om mijn afgetikte 220 euro voor 2 personen te brengen. Erg jammer.

6,3