• Lid sinds 25 december 2012

Your Place

Emmen

Your Place

Emmen

G.O heeft nog geen foto toegevoegd

1. G.O's profielfoto
    G.O heeft een recensie geschreven voor Your Place
    Nederlands Emmen

G.O

Sfeervol restaurant, schone wc's. Bediening goed. Eten ver en ver onder de maat. Vlees van matige kwaliteit, wordt te rauw of te doorbakken geserveerd. Soep is waterig (uit een pakje?). Groenten redelijk. Desserts erg eenvoudig. Hoeveelheden laten ook te wensen over. Wel alles redelijk goedkoop. Tip: zorg voor beter eten, wil de klant best iets meer voor betalen.

2. G.O's profielfoto
    G.O heeft een recensie geschreven voor Your Place
    Nederlands Emmen

Met kerst in dit restaurant gegeten. Dit was echt heel erg slecht: vlees nog half rauw of bijna verkoold, BBQ die tijdens ineens uitviel, buffet dat snel leeg was en erg traag en karig werd aangevuld, gerechten die al koud waren, tanige vis, stokbrood was op etcetera, etcetera. Voorgerechten soep en garnalencocktail: redelijk, al zijn 12 (!) kleine garnalen in een garnalencocktail best weinig. Bediening okay, maar te weinig op een vol restaurant. Uiteindelijk hebben we het dessert laten zitten en hebben we in overleg de helft van de rekening betaald. Wat een correcte reactie op onze klachten was. Maar hier komen we dus geen 2e keer meer.

3,9