• Lid sinds 16 februari 2014

Olympia

Zwolle

Frans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Olympia

Ga hier nooit eten! Het slechtste Grieks restaurant waar we ooit gegeten hebben. Om 18.40 kwamen we binnen met de vraag of we nog een voor en hoofdgerecht konden eten voor 19.50 omdat we naar de schouwburg gingen. Dat was geen enkel probleem. Om 19.10 kregen we zeer onsmakelijke voorgerechten voorgezet. Ik had mosselen, waarvan de smaak overeenkwam met verschrompelde oude champignons mijn tafelgenote wat krulsla met daarop gesneden tomaat zonder enige kruiden of dressing. Oké kan gebeuren we keken uit naar het hoofdgerecht. Na meerdere malen dringende verzoeken omdat de tijd begon te dringen kregen we twee niet bestelde maaltijden voorgezet. Ik een vegetarisch, terwijl ik een gerecht met verschillende vleessoorten had gevraagd. De serveerster wist overtuigend op enkel ondefineerbare bergjes verkleurde groente te wijzen met de opmerking dat dat vlees was. De eigenaresse/ bedrijfsleidster er maar bijgeroepen. Het was een vergissing. Ik wilde verder van een hoofdgerecht afzien, maar deze wist me te overtuigen dat het vlees al op de gril lag. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Mijn tafelgenote had haar hoofdmaaltijd bijna niet aangeraakt omdat het ronduit smerig was. De Griekse rijst zurig en al enkele dagen oud, de aardappels ook van de dag er voor, welliswaar goudbruin gebakken, maar koelkast koud en volledig rauw van binnen. Mijn vlees was van een slechte kwaliteit en volledig ongekruid. De maaltijden hebben we laten staan. Om 19.50 zijn we, het eten bijna onaangeroerd achterlatende, zo slecht dat ik het mijn hond nog niet zou geven, maar wel Euro 68,- lichter vertrokken naar een gelukkig uiteindelijk geweldige theatervoorstelling.

1,4