Activiteiten van Frank

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Long Island
    Internationaal Hoofddorp

Het eten is gewoon goed en smaakvol. Wel viel me op dat de groente wel heel schaars was. Niets dus. Gewoon een aangeklede tournedos. Wel zeer lekker. Ik vind dat er wel wat groente bij geserveerd mag worden.
    De prijzen van de drank vond ik vrij fors. Cola 2,30. Koffie 2,60.
    Wel werd er zonder probleem een karaf water op tafel gezet die niet is berekend.
    Kortom een lokatie waar ik zeker terug zal komen

2. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor La Marmite

Frank

Leuk restaurant met een zeer vriendelijke bediening.

Het eten is er gewoon goed. Alles ziet er verzorgd en smakelijk uit.

Er wordt veel aandacht aan de klant besteed.

De vissoep was er heerlijk.

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Maison de la Foret

Frank

Onlangs hier weer eens gegeten. Net als de vorige keer een zeer vriendelijke bediening.

Ik had nu 3 slibtongetjes en deze smaakten voortreffelijk en het geheel was goed klaargemaakt.

We waren met 3 personen, maar dan wordt er wel zeer spaarzaam groente e.d. bij geserveerd. Eén bakje met rauwkost en sla. Hier hoeft toch niet op bezuinigd te worden?

Ambiance is goed en je kunt er goed eten op een leuke lokatie.

4. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Frank

Ik kom hier nagenoeg wekelijks koffie drinken. De koffie is lekker.

Echter de kwaliteit van het eten is dramatisch achteruit gegaan en rechtvaardigt op generlei wijze de gevraagde prijzen. Dan zal men toch iets beters moeten voortoveren.

Daarnaast dient men zich te schamen voor de prijs (3,90 euro) die men durft te vragen voor een glas rose. In menig kwalitatief veel hoogwaardiger restaurant krijg men betere rose voor een mindere prijs. Ik ben van mening dat men zeer snel aandacht moet gaan besteden aan de kwaliteit en men het prijsniveau in overeenstemming moet brengen met de geboden kwaliteit, lokatie en ambiance.

3,2
  5. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Mauve
    Nederlands Laren nh

Frank

Zondag 29 mei er een hapje gegeten. Inderdaad een hapje. Meer was het niet en wat er geserveerd werd was niet om over naar huis te schrijven. Het zal wel modern zijn, maar aan groente ontbreekt het. Wellicht is de trend, hoe minder hoe beter? Vergeet het maar.

Ook nog Crystal Clear besteld. Was over de datum! Bediening laat nogal te wensen over. Vergeten nogal eens wat.

Geen aanrader en voor ons geen Mauve meer. Ik heb het hier wel gezien.

4,3
  6. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Zoute Zoen

Frank

Hier denkt men dat als we de prijs lekker hoog opschoeven en we serveren een minimale hoeveelheid, dat ze dan tot de top behoren. Helaas zal men dit patroon moeten verlaten.

Het is allemaal redelijk klaar gemaakt, echter de prijs staat niet in verhouding met het gebodene.

Ik heb hier onlangs geluncht en een paar maanden eerder gedineerd. Voor beide keren geldt zoals hierboven beschreven.

6,1
  7. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Le Patat

Weer eens een keertje friet gehaald. Wat een afknapper. Pretenderen goede kwaliteit te leveren, maar de praktijk is anders. Friet niet goed gebakken, dan te bruin welke aan de binnenkant soms gewoon te hard waren. Andere waren te sponzig, te vettig. Wellicht is het raadzaam een cursus te volgen om friet goed te frituren. En sta je voor goede kwaliteit, dan zelf maken en geen voorgebakken friet. Dan is de prijs ook meer rechtvaardig. Kroket had veel vetkwallen. De zaak is wel netjes en schoon.

De prijzen lopen uit de pas met de kwaliteit.

2,8
  8. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Afgelopen weekend hier weer eens geweest en wederom het 5 gangen verrassingsmenu genomen. Ook nu weer een genoegen voor de smaakpapillen.

Wie hier niet is geweest of nog komt zal een hoop missen.

9. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Fieljaal

Zeer vriendelijk personeel en goed eten. Verse groente en leuk opgediend. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Wanneer weer eens in Heerlen dan graag hier weer eens terug.

10. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor 't Menneke

Een aantal keren hier gegeten. Steeds was het eten zeer smakelijk en werd keurig opgediend. Het menu is gevarieerd en voor ieder wat wils.

Kwalitatief is het alle keren gewoon goed. Het nodigt uit er wederom te reserveren.

Personeel is zeer vriendelijk en er wordt snel en keurig gewerkt. De eigenaar weet wat gastheerschap is.

11. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Frank

Al enkele keren hier gegeten. De kwaliteit is iedere keer nagenoeg perfect geweest. Er wordt aandacht aan de gerechten besteed en je kunt bijna zeggen dat de kok de gerechten met liefde klaar maakt. Altijd verse groenten welke worden gebruikt. De borden zijn mooi en keurig opgemaakt. De verse producten smaken heerlijk en zijn een weldaad voor de mond.

De prijs/prestatie verhouding is gewoon goed.

De inrichting is wat oubollig.

12. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Marmaris Restaurant

Frank

Zeer vriendelijk personeel en leuke ambiance. Echter het eten is mij sterk tegengevallen. De bij geserveerde groente was wat broccoli samen met aardappeltjes in een schaaltje. Het schaaltje leek uit de oven te komen, althans zo zag de broccoli er uit. Men kon deze niet serveren, als men voor kwaliteit gaat. Vlees was goed.

De gevraagde prijs loopt uit de pas met het gebodene.

5,9
  13. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Stadskanaal | Best Western Restaurant

Frank

Redelijk goed hotel, maar geen 4 sterren waard. Ontbijt goed met echt vers sinaasappelsap.

De ervaring die wij hadden in het restaurant voor een diner was erbarmelijk. Een champignonsoep waarin het stikte van de klontjes. Deze teruggeven en daarna kwam men met dezelfde soep die ze waarschijnlijk door een vergiet hadden gehaald, maar waarin ook weer veel klontjes in zaten. Soep uit een pakje en dat nog verkeerd klaargemaakt. Dan een als vlees Bourgondische rol. Varkensvlees omrolt met spek, wat men vertelde. Vlees was uitermate droog en geen spek te bekennen. Dan lag er een koud tomatensausje bij met wat kruiden wat rechtstreeks uit een pot kwam. Toetje was lekker.
    Wij gaan zeer veel uit eten, maar zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. Met de klacht werd eigenlijk niets gedaan en het leek net of men ons verweet dat wij er wat van hebben gezegd.

2,7
  14. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Poppe

Frank

Het niveau is redelijk, maar ook weer niet geweldig. Met goed bedoelde opmerkingen wordt te weinig gedaan. In dit geval een tomatenbouillon waarin m.i. te veel maggi-blokjes waren opgelost en derhalve veel en veel te zout was. Komt men ff later met het antwoord dat de keuken vindt dat dit zo hoort.

Daarnaast als men koffie vraagt en deze uit eigen beweging wordt geserveerd met koekjes en bonbons, rekent men hiervoor 3,50 euro en voor het tweede kopje 2,00 euro. Voor mij een misser.

Oudere updates