• Lid sinds 28 september 2015

Il Tonno Rosso

Zeddam

De Revolutie

Zevenaar

Flip heeft nog geen foto toegevoegd

1. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders

Heb hier gegeten met mijn moeder en broer. Wij waren erg te spreken over wat er op de kaart stond en dit werd netjes toegelicht. Er was een aparte kaart met vegetarische gerechten en deze waren erg lekker. Ikzelf koos voor de Mie. Er zat een lekkere smaak aan en hij was rijk gevuld met lekkere groenten.

Ook super leuk; Er werd ons een amuse aangeboden waar o.a. zongedroogde tomaat, courgette en parmezaanse kaas in zat. Heel erg lekker!

Ook was de service heel goed. Toen wij om 18:00 uur reserveerden werd ons gevraagd of we daarna nog wat gingen doen. Heb toen uitgelegd dat we naar de film gingen. Hier werd een notitie van gemaakt zodat er rekening gehouden kon worden met de tijd.

Enige kleine minpuntje; Op de kaart staat dat "Alle hoofdgerechten worden geserveerd met friet, aardappels en salade.'' Mijn broer en ik hadden een hoofdgerecht besteld maar met name de hoeveelheid friet die we erbij kregen was wat karig. Daarbij had mijn moeder bij haar gerecht ook expliciet gevraagd om een schaaltje friet maar dit kreeg ze er niet bij.

Desalniettemin was de prijs heel netjes en waren wij erg tevreden over de kwaliteit van het eten.

Het restaurant is erg sfeervol en gezellig ingericht en het personeel is vriendelijk en denkt goed mee.

Wij komen hier zeker terug en we bevelen iedereen dit restaurant aan!

2. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor De Minnarij
    Internationaal Zevenaar

Ik heb hier gisterenmiddag geluncht met mijn oma en was er erg over te spreken. Ik had een Risotto con porcini en deze was heel erg lekker (al had er misschien wat meer 'porcini' door gemogen). Mijn oma had een carpaccio en zij was hierover ook erg enthousiast. Ook het brood wat er bij geserveerd werd was heel erg lekker. Alleen de koffie kon beter.

De eigenaar was ook erg vriendelijk en de inrichting was erg gezellig. Deze man heeft duidelijk een passie voor zijn vak! Wij komen hier zeker nog eens terug. Sinds de overname van de Minnarij door deze nieuwe eigenaars is het restaurant stukken beter geworden!

3. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Gringo's

Flip

Ik heb hier gegeten met een aantal collega's. Het restaurant is leuk ingericht en we hebben lekker gegeten en gedronken. De kaart is zeer uitgebreid waardoor we allerlei verschillende hapjes konden bestellen. Er is vrij veel lawaai om je heen maar dat maakte het ook wel weer gezellig.

4. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Il Campanile

Flip

Heb hier heerlijk gegeten. Kwalitatief was het echt ontzettend goed, van begin tot eind. Vooraf kregen we een mandje met heerlijk vers en bruin brood en ook het hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. Ik had een pasta besteld met groenten en de kok had allemaal heerlijke, verse seizoensgroentes toegevoegd. Met name de asperges waren ontzettend lekker. Ook de tiramisu was heerlijk en de wijn was ook prima. Aan de buitenkant van het pand verwacht je helemaal niet dat je zo'n goed restaurant binnenstapt maar kwalitatief was dit echt heel goed. Ik kom hier zeker terug!

5. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor De Revolutie
    Internationaal Zevenaar

Flip

De revolutie is misschien wel de leukste zaak in Zevenaar om lekker een drankje te doen. De zaak is erg sfeervol en ik vind het dan ook altijd erg gezellig om hier te gaan zitten. Echter is het geen geweldige keuze om uit eten te gaan. Het eten is kwalitatief niet slecht maar de prijs kwaliteit/verhouding is dat wel. Voor wat je krijgt betaal je in mijn ogen echt teveel geld. Het personeel is heel vriendelijk maar het duurt vaak wel erg lang tot ze je bestelling komen opnemen en het duurt soms ook wel erg lang tot je eten klaar is.

De revolutie is leuk om een drankje te doen, te lunchen of wat simpele tapas te nemen maar voor een uitgebreider diner kun je in mijn optiek beter voor wat anders kiezen.

5,7
  6. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Eet-Lokaal

Flip

We hebben hier heerlijk gegeten met zijn drieën. Ik had een salade met gebakken Middelwaardse oesterzwammen, zaden, noten en een frisse dressing. Mijn broer had gekozen voor de Buffelmozzarella van Zuivelboerderij Arns met tomaten/rozijnen chutney en mijn oma had een plateau met wisselende lokale hapjes met brood.

Mijn salade smaakte echt heel erg goed. De oesterzwammen waren perfect gebakken en mijn salade was royaal voorzien van vele heerlijke zaden en noten. (Vaak doen restaurants erg zuinig met noten aangezien dit wat prijziger is, dat was hier niet het geval). Mijn broer heeft in Italië gewoond en bij veel goede restaurants gegeten, maar hij vond de mozzarella heel erg goed. Mijn oma was ook erg te spreken over de plateau met wisselende lokale hapjes en er zaten echt hapjes tussen die we nog nooit hadden gezien/geproefd. Erg leuk en ook dit was erg smaakvol.

Ook het toetje was heel erg lekker. Heerlijke kersen uit de buurt, heerlijke aardbeien uit de buurt en ook het ijs en een soort bananennotencake(?) waren ontzettend lekker. Bij mijn oma was de kok een bolletje ijs vergeten, wij hadden dit even opgemerkt zonder er een probleem van te maken, maar de kok kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden en deed er alsnog een bol ijs bij op. Erg sympathiek.

Ook erg leuk dat de ober bij alle gerechten uitlegde waar het precies vandaan kwam, de meeste producten biologisch waren en dat alles van lokale producten kwam.

Enige puntje van kritiek is het decor. Het is niet ontzettend sfeervol van binnen maar buiten kun je wel erg leuk zitten.

Al met al gingen wij met een heel goed gevoel weg.

7. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Il Tonno Rosso

Wij komen hier altijd graag eten. Denis en Daniela zijn ontzettend hartelijk, ze hebben een goede menukaart met veel traditionele Sardijnse gerechten en het eten is erg smakelijk. Ook is de wijn hier echt geweldig. Daarbij is de sfeer gezellig en wordt er altijd Italiaanse muziek gedraaid. Een absolute aanrader!

8. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Da Pizza

Heb hier al meermaals gegeten en vind dit toch een van de betere Italiaanse restaurants in Arnhem. De kaart is typisch Italiaans en ik vind met name de kleine voorgerechtjes erg leuk. Het personeel is vriendelijk en de zaak is leuk ingericht.

9. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor Donatello's

Heb hier afgelopen week gegeten. Het personeel was vriendelijk en de prijzen waren niet al te hoog (voor Nederlandse begrippen), maar het eten was niet al te best. Als je de kaart bekijkt, dan weet je eigenlijk meteen al dat het niks te maken heeft met een echte Italiaan. Zo stond er een pasta alla norma met kip op de kaart, hoe verzin je het? Verder waren er vele combinaties te vinden die nergens op sloegen.

Ik ben een groot fan van de Italiaanse keuken en heb al bij vele restaurants in de buurt gegeten, maar durf wel te zeggen dat het hier kwalitatief het slechtste was. Het koste mij serieus moeite om mijn eten weg te krijgen en de presentatie van het eten was ook vrij armoedig.

Ik kan er niks anders van maken...