• Lid sinds 25 juni 2015

De Griekse Keuken

Weert

Flip heeft nog geen foto toegevoegd

1. Flip's profielfoto
    Flip heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Flip

We besloten voor de verandering eens voor dit restaurant te kiezen. Na binnenkomst bepaalde de gastvrouw waar we moesten gaan zitten, terwijl er op dat moment slechts 2 andere stellen in het restaurant aanwezig waren. Na bestelling van het gerecht Tiganaki en Kotopoulo Tiganaki werden beide gerechten na slechts 5 min. al geserveerd. Bij menige friettent doen ze daar langer over. Bovendien viel me op dat hetgeen we voorgeschoteld kregen erg karig was. 2 bolletjes rijst, karig bakje gebakken aardappeltjes en klein bakje salade en dat voor 2 personen.
    Na het snijden van de ossenhaas en varkenshaas bleek dat beide stukjes vlees van binnen nog rauw waren. Ik heb gelijk de gastvrouw erbij geroepen waarna mijn gerecht naar de keuken werd genomen. Na 5 min. kreeg ik het gerecht terug, maar het vlees was nog steeds rauw. Heb het tegen heug en meug opgegeten, terwijl mijn man al klaar was met eten. Bovendien bleken zelfs de gebakken aardappeltjes niet goed gebakken te zijn, want er zaten harde stukken tussen. Een gezellig etentje werd het allerminst en omdat het zo weinig was ben ik met honger vertrokken. Dat was voor ons eens en nooit weer.

1,6