• Lid sinds 5 april 2011

Brasserie Sur Place

Venlo

Eigenwijs

Venlo

Femke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor New Dynasty
    Chinees-Indisch Venlo

Wij hebben voor 2 personen een menu laten bezorgen en dat doen we nooit meer. Zelden zo slecht gegeten. Het enige dat niet naar iets anders rook/smaakte dan het zou moeten was de nasi. De rest rook chemisch cq naar schoonmaakmiddel. Na een aantal happen van alle gerechten hebben we besloten alles in de prullenbak te gooien, dan maar honger.

2. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

3 x niks!

Vooraf kregen we een Italiaanse proeverij (verschillende bruchetta's). Dit houdt bij dit restaurant in: Melba toastjes met garnaaltjes van de Appie, olijventapenade, een stuk dikke geitenkaas, met daarop gedroogde ham. Dit alles afgegarneerd met een paar maiskorrels en wortelsnippers. De beloofde tomatentapenade en zongedroogde tomaatjes bleven achterwegen.

Het hoofdgerecht was dungesneden kip, welke dreef in de saus, los daarvan was het veel te veel. Het supplement van seizoensgroenten waar je € 3,50 voor betaalt was koud.

Een dessert cq koffie hebben we niet meer overwogen.

De service was matig.

De muziek stond veel te hard en was smaakloos (you can leave your hat on)

Al met al zonde dat er zo'n slechte kok mag staan in zo'n mooi pand. Geen aanrader.

2,4
  3. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Eigenwijs

Leuke tent. Goeie sfeer. Bediening overdag is af en toe wat traag. Boven in het restaurant wordt alleen diner geserveerd. Altijd erg goed.

Een echte aanrader!

4. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Brasserie Sur Place

Super lekker!

Een hele avond rustig tafelen, met heerlijke gerechten, een goede, kundige bediening en een relaxte sfeer.

Echt een aanrader. Wel iets duurder dan gemiddeld, maar dat is het zeker waard. (4-gangen menu € 37,50)