• Lid sinds 27 december 2016

Warnsveld
  3. -

Restaurant Groeskamp

Doetinchem

Familie Seegers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Denk ga je lekker een angusbiefburger eten krijg je deze voorgebakken uit de oven geserveerd, droog, stevig niet waardig voor dit vlees.
    Deze zaak is puur op het toerisme ingesteld en boeit het niet tis alleen maar kassa en wegwezen.

2,2
  2. Familie Seegers's profielfoto
    Familie Seegers vindt De Pauw niet leuk

Familie Seegers

3. Familie Seegers's profielfoto
    Familie Seegers vindt de recensie door Familie Seegers voor De Pauw niet leuk
    West-Europees Warnsveld

Afgelopen zaterdag weer na lange tijd hier wezen eten, bij de nieuwe eigenaar. 15 Minuten gewacht op de drankjes. Ze waren de bestelling kwijt.
    Na ruim een uur werd het eten geserveerd.Twee van de tafel genoten moesten nog ruim 5 minuten wachten voordat ze geserveerd kregen. Maar… de aardappeltjes waren goed gebakken… Zwart gebakken!
    Dit was niet alleen bij onze tafel het geval. Tafel naast ons idem.
    We spraken de ober hierop aan. Kregen we te horen dat hij er niks aan kon doen.
    Fout lag in de keuken niet in de bediening.

Bij een tafel verderop kreeg een dame een glas wijn door de serveerster over de jurk gepresenteerd.
    Bij de vorige eigenaar altijd prima gegeten.
    De huidige eigenaar moet zich dood schamen!

Hier nooit meer heen.

2,6
  4. Familie Seegers's profielfoto
    Familie Seegers heeft een recensie geschreven voor De Pauw
    West-Europees Warnsveld

Dit was niet alleen bij onze tafel het geval. Tafel naast ons idem.
    We spraken de ober hierop aan. Kregen we te horen dat hij er niks aan kon doen.
    Fout lag in de keuken niet in de bediening.

Bij de vorige eigenaar altijd prima gegeten.
    De huidige eigenaar moet zich dood schamen!

Hier nooit meer heen.

2,6
  5. Familie Seegers's profielfoto
    Familie Seegers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Groeskamp

Eerst kerstdag hier gegeten.Ondanks de drukte bleef de bediening prima.Kwaliteit van het eten ook uitstekend.
    Zijn er inmiddels diverse malen geweesten altijd dik tevreden.