• Lid sinds 6 juli 2014

1. Lin Wah

Lin Wah

Lin Wah

Hoorn

Fam. Jansen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen vindt de recensie door Fam. Jansen voor Lin Wah leuk
    Chinees-Indisch Hoorn

Vandaag weer gebruik kunnen maken van LIN Wah, maar nu als afhaalrestaurant. Helaas wisten we niet eerder dat de afhaalservice beschikbaar was na de sluiting wegens corona. Gelukkig was de kwaliteit en service als vanouds. Wij hadden van te voren telefonisch een bestelling gedaan. Keurig op tijd stond alles klaar en de kwaliteit was zoals wij gewend waren. Het was meer dan voldoende en lekker warm. Een compliment voor de nieuwe eigenaren. Een aanrader. Hopelijk is de crisis snel voorbij en kunnen we ook weer genieten van de service in het restaurant, maar nu nog even volhouden.

2. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen vindt de recensie door Piet voor Lin Wah leuk
    Chinees-Indisch Hoorn

Elke keer weer blij verrast over de kwaliteit.

3. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen vindt de recensie door George voor Lin Wah leuk

GEWELDIG!

4. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen vindt de recensie door Richard Horvat voor Lin Wah leuk

Richard Horvat

Tegenwoordig de dag vind je zelden meer zo een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Lopend buffet is uitstekend, a la carte heeft veel bijzondere gerechten. Kortom een topper!

5. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen vindt de recensie door Vincent Pistoor voor Lin Wah niet leuk
    Chinees-Indisch Hoorn

Eten was veel te laat bezorgd.
    Speciaal aangegeven dat ze de bestelling goed moesten controleren omdat het al vaker fout was gegaan. Bezorger zegt, alles is goed gecontroleerd. Maak je alles open, je raad het al… de bestelling was wederom fout gegaan. Weer de verkeerde gerechten gekregen. Echt slecht.

1,9

Fam. Jansen heeft een recensie geschreven voor Lin Wah

8. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen heeft een recensie geschreven voor Lin Wah
    Chinees-Indisch Hoorn

Wij komen hier vrijwel elke week om hier te genieten van een lopend buffet. Was altijd prima. Nu zijn er nieuwe eigenaren, die ongetwijfeld hun best gaan doen. Wij wensen hen heel veel succes.
    De website moet echter worden aangepast.
    Als wij naar de site willen gaan van Lin Wah komen we steeds op een site terecht van "thuisbezorgd". Dat willen wij niet.
    Als er eens geen lopend buffet is, dan willen wij een menu zien van de website met menusuggesties. Nogmaals wensen wij de nieuwe eigenrane veel succes, maar houd svp rekening met de oude vaste klanten.

5,9
  9. Fam. Jansen's profielfoto
    Fam. Jansen heeft een recensie geschreven voor De Wok van Pejo

Wij zijn al vanaf de start van Pejo klant bij hen en komen er steeds weer graag terug. Vooraf reserveren is wenselijk want wegens de enorme belangstelling kom je van een koude kermis thuis. Groot assortiment en een eigenaresse die weet wat haar klanten willen.

Eet smakelijk en geniet