• Lid sinds 17 augustus 2012

De Lichtmis

Zwolle

Fam. Gouw heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Gouw's profielfoto
    Fam. Gouw heeft een recensie geschreven voor De Lichtmis

Wij zijn op dit moment op vakantie in Diever. Na het zien van de tv-uitzending van 'Herrie in de keuken' afgelopen week, een herhaling wel te verstaan, was mijn man erg enthousiast over dit restaurant. Hij is zelf kok, bij de Marine, en een echte vlees-liefhebber. Nadat Herman den Blijker erg te spreken was over de kwaliteit van de kaart en het vlees, wilde mijn man hier erg graag eten. Na een dagje zwembad in Meppel zijn we speciaal omgereden om hier te eten. Het was dan ook zeer geslaagd! Vooral de spare-ribs van mijn man waren super, maar dan ook super lekker. Hij is gek op spare-ribs en is behoorlijk kritisch qua smaak. 4 jaar geleden is het restaurant dicht gegaan waar hij de lekkerste spare-ribs ooit heeft gegeten. Nu, na 4 jaar, heeft hij eindelijk het restaurant gevonden die deze kan evenaren! Ook de pannekoeken van ons zoontje en mij waren goed. De service was uitstekend, leuke meiden in de bediening die erg netjes waren en hiermee bedoelen we ook de "oude" eigenaar! De prijs is zeer goed, we waren verbaasd over het lage bedrag wat we uiteindelijk moesten betalen. De zaak ziet er leuk en gezellig uit, met een ontzettende leuke speelhoek voor de kinderen. Kortom, een super leuk restaurant met erg lekker eten voor weinig geld, een restaurant waar we graag voor zijn omgereden!!

2. Fam. Gouw's profielfoto
    Fam. Gouw heeft gereageerd op een recensie van De Lichtmis

PS. Het restaurant moet wel goed te boek staan, want toen wij weggingen stond er een rij met mensen die aan het wachten waren op een tafeltje!