• Lid sinds 28 januari 2017

Kiewiet

Dedemsvaart

1. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor Il Carpaccio

Op 9 nov met een grote groep gegeten. Echt authentiek Italiaans eten wat heerlijk was en waarbij we weer verlangde naar de Italiaanse vakantie. Ik had de indruk dat ze niet op grote groepen (15 man) waren ingespeeld: glazen te weinig en dessertwijn was op. Maar deze conclusie zullen ze zelf ook wel trekken denk ik.

2. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor Amused
    Internationaal Hardenberg

Vanmiddag hebben we een driegangen verrassingslunch besteld. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Tussen de gangen door nog originele amuses gehad wat de naam van het restaurant eer aan doet. Mooie locatie en het streekgebonden eten was het geld meer dan waard. Aardige en enthousiaste bediening ook! Zeker een aanrader.

3. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor De Huiskamer

Heerlijk gegeten op een zaterdagavond. Je proeft en ziet dat het eten met passie gemaakt is en ondanks de beperkte kaart is de variatie groot. Sfeer is nog steeds knus en huiselijk en het interieur lijkt afgelopen 20 jaar hetzelfde, maar dat is ook de kracht van het concept. Enige minpuntje was de kwaliteit van de service. Serveersters waren niet goed op elkaar ingespeeld en hadden weinig contact met de keuken. Voorgerecht duurde bijv 1 uur en 15 min wat gewoon te lang is. Was ook wel volle bak maar dat weet je toch ook van te voren, zou je denken. We waren met 7 pubers dus een beetje inlevingsvermogen had ik wel verwacht. Kwaliteit van het eten maakte overigens veel goed.

4. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor Kiewiet

Afgelopen woensdag hebben we hier gegeten. Wat een heerlijk restaurant. Wel wat rustig op de woensdag, maar desondanks een goede sfeer en zorgzame bediening. De kaart is overzichtelijk en precies genoeg qua diversiteit aan gerechten. Voor de kids, waarvan één vegetariër, werd zonder probleem een stukje maatwerk bedacht. We komen hier zeker weer!!

5. Fabio's profielfoto
    Fabio schreef: