• Lid sinds 20 november 2011

Arnhem

F & L heeft nog geen foto toegevoegd

1. F & L's profielfoto
    F & L heeft een recensie geschreven voor La Rusticana

Wij waren er gisteren voor het eerst. Ontvangst was top, aan tafel kwam er direct iemand naar ons toe die vroeg of hij Engels mocht spreken, geen probleem op zich. We vroegen nader over de mogelijkheden van een compleet menu. Daarover zou hij nog navraag doen, echter geen uitleg meer komen geven. Toen maar een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Voorgerecht was top! Ober kwam niet tussendoor vragen of alles naar wens was (was erg druk met een andere tafel). Bij de bestelling gaven we aan ook interesse te hebben in de wijnkaart. Na het voorgerecht hebben we maar een collega hiernaar gevraagd. Het hoofdgerecht was ook prima, maar de bijgerechten waren echt minimaal (je kon te weinig afwisselen). Ook hier weer niet tussendoor komen vragen of alles naar wens was. Wijn hebben we zelf maar bijgeschonken. Tot onze verbazing kwam hij het hoofdgerecht uithalen zonder ook maar iets te zeggen en liep weer weg. Toen hij een tijdje later met de dessertkaart kwam hebben we maar besloten de rekening te vragen en elders koffie te gaan drinken. Al met al: eten top, bediening mager (geen aandacht, geen oogcontact). Bij dergelijke prijsstelling verwacht je dat dat beter is.