• Lid sinds 22 februari 2015

De Snoepert

Odoorn

Ezink heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ezink's profielfoto
    Ezink heeft een recensie geschreven voor De Snoepert
    Pannenkoekenhuis Odoorn

Op 19 februari 2015 aten mijn vrouw en ik bij pannenkoekenboerderij De Snoepert. Het was er niet druk. Ontvangst was heel vriendelijk. Drankjes en pannenkoekwensen werden vrij snel opgenomen en geserveerd. Inrichting van deze boerderij is eenvoudig en nostalgisch, maar wel onze smaak. De goed gevulde pannenkoeken waren heerlijk, wat voor ons reden was de volgende dag nog een keer hier te gaan eten. Het enige minpunt is dat de drankjes aan de prijzige kant zijn en niet op de kaart vermeld staan. Dat laatste is zeker een verbeterpunt.

Op 20 februari 2015 opnieuw samen hier gegeten. Het was nu wat drukker dan de vorige dag. Ook nu weer vriendelijk ontvangen en vrij vlot bediend. Dit keer een bijzondere pannenkoek gekozen, met o.a. ijs en slagroom. Bij de meeste restaurants krijg je dan een pannenkoek met een of twee bolletjes ijs er op en een toefje slagroom. De pannenkoeken waren weer prima, maar de verrassing was ook groot: geen ijsbolletjes op de pannenkoeken, maar een hele coupe ijs met slagroom erbij en niet slechts een paar druppels drank op de pannenkoek, maar een heel glas vol erbij. Grote klasse!

Inmiddels hadden we ontdekt dat je een bon op de site kon printen voor een gratis pannenkoek. Helaas konden wij dat niet doen omdat we in een hotel verbleven en daar kun je moeilijk een bon laten printen voor een actie bij de concurrent. Het was leuker geweest als daar een andere oplossing voor zou zijn.

Zodra we weer in de buurt zijn (later dit jaar) gaan we er zeker weer een keer eten, al is de actie voor gratis pannenkoek dan misschien voorbij (hoewel de site daarover onduidelijk is: op de site staat dat dit tot juni is, maar op de bon zelf staat t/m 31 maart. Ra, ra... Maar dat zien we dan wel weer). Maar dit zijn wat ons betreft nog wel verbeterpuntjes...