• Lid sinds 19 maart 2017

McDonald's

Doetinchem

Es heeft nog geen foto toegevoegd

1. Es's profielfoto
    Es vindt de recensie door pietfriet voor McDonald's leuk

Ze hebben dan dit niet en dan dat weer niet.

Lang wachten en vaak koud.

Personeel laat een hamburger vallen wordt zogenaam naar achter gegeven maar wordt binnen enkele seconden weer terug gelegd.

2. Es's profielfoto
    Es vindt de recensie door naamloos. voor McDonald's leuk

Echt niet goed.
    We kregen én de mayonaise en de cola niet.
    Jammer om weer terug te gaan dus dat hebben we niet gedaan.
    Verder geen professionele mensen, alleen maar van die meisjes en jongens onder de 25.
    Ik zal hier niet snel meer terug komen.

2,5
  3. Es's profielfoto
    Es vindt de recensie door Michel voor McDonald's leuk

Besteld bij de McDrive. Omdat het eten nog niet klaar was moest ik op de aangewezen parkeerplaats gaan staan. Bestelling bleek incompleet. Omdat het restaurant al gesloten was mij weer gemeld bij het raam. Producten zijn nog niet klaar. Ik gaf aan dat ik in de auto plaatsnam die inmiddels op de parkeerplaats stond. Zegt die medewerker "wij bezorgen niet". Schijnbaar is 30 meter verder lopen te veel gevraagd indien de bestelling incompleet is.

Zeer slechte service, zeker als het eerst nog in twijfel wordt getrokken en er allemaal smoesjes volgen.

4,3
  4. Es's profielfoto
    Es heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Es

Als je iemand bent die wel eens aanpassingen doorgeeft voor het eten dan is dit de slechtste mcdonalds van Nederland hiervoor: om welke reden dan ook vergeten ze het elke keer weer. Geen saus op de burger? Ze gooien er een extra klont saus op. Wil je geen bacon? Nee hoor, die zit lekker verborgen tussen de sla. Mag je geen kaas eten? Toch krijg je een burger met kaas. Ik snap niet dat ze dat in de keuken nou niet gewoon even dubbel checken, want elke keer maar weer hetzelfde verhaal: weer terug in de rij staan om te melden dat ze het helaas weer eens niet goed kunnen doen. Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat ze het broodje vergeten; dat je per ongeluk saus op de 'groenteburger zonder saus aub' doet kan ik nog begrijpen, maar hoe vergeet je in hemelsnaam het brood? Jammer dat dit de enige mac in de buurt is want hij is zeker niet aan te bevelen.