• Lid sinds 23 juli 2009
  • Leeftijd: 47

Ik zie mezelf niet als een veeleisende bezoeker van horeca gelegenheden. Ik kan slecht tegen lange wachttijden voor simpele gerechten en drankjes. Ik heb een hekel aan kant-en-klaar voedsel wat wordt opgediend als self-made. Ik mijdt pretentieuze restaurants waar je niet lekker met vrienden kunt zitten zonder je opgelaten te voelen. Ik wordt niet graag bediend door personeel wat er onverzorgd uitziet en zich gedraagt alsof ze er niet willen werken. Voor mij is veel eten niet hetzelfde als goed eten.

Las Rosas

Sofra

De Buik van Parijs

Zwolle

ErikZ heeft nog geen foto toegevoegd

1. ErikZ's profielfoto
    ErikZ heeft een recensie geschreven voor Mizu
    Internationaal Zwolle

Mizu is al leuk om te borrelen en je weekend te beginnen, je kan er echter ook prima eten. Het eten is heus niet van sterrenniveau, maar daar is de prijs ook niet naar. Het verrassingsmenu nu 2x gehad en beide keren inderdaad positief verrast. Correcte bediening, maar kan soms wel beetje lang duren voordat je hun aandacht hebt. Probeer de courgettekoekjes en het botervisje, heerlijk! Voor mij een dikke voldoende.

2. ErikZ's profielfoto
    ErikZ heeft een recensie geschreven voor Sofra
    Internationaal Zwolle

Even snel en goedkoop lekker orientaals eten?
    Sofra is echt een toppertje in Zwolle.
    De mensen die er werken zijn uitermate aardig en er wordt hygienisch gewerkt.
    Met name de rijst is erg lekker, kan het zelf niet voor elkaar krijgen thuis.
    De prijs is erg vriendelijk.
    Aanrader is de Porsiyon, heerlijke kebab met superlekkere rijst en groente.
    Bezorgen doen ze mooi op tijd en je kan er ook prima gewoon even zitten om te eten.
    Voorbeeld voor veel Doners.

3. ErikZ's profielfoto
    ErikZ heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Hele goede dingen over gehoord.
    Zelf wezen eten en vielen me aantal dingen in negatieve zin op. Stokbrood was 100% zeker afbakbrood, wat ook nog eens gesneden was terwijl het warm was. Dus kregen we geplette stukjes afbakstokbrood met een nog niet volledig ontdooid potje kruidenboter.
    Hoofdgerecht was okay, maar niet spectaculair.
    Als nagerecht Crème brullée besteld, dat was dus gewoon vanillevla met suiker wat onder een brandertje was gehouden. Heb ik nagevraagd aan het personeel en die bevestigde mijn vermoeden.
    Hoort niet in een goed restaurant lijkt me.
    Al met al matig.

4. ErikZ's profielfoto
    ErikZ heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Typisch gevalletje, jammer.
    Ziet er leuk uit en beloofd op het eerste gezicht wel wat.
    Maar als je eenmaal binnen bent gelokt door de nette setting en de latijns-amerikaande klanken begint de ellende.
    Nou ja…begon er maar wat, want zelfs een biertje duurt hier al 5 minuten voordat het je tafel uiteindelijk bereikt.
    Dan wil je natuurlijk wat brood met aioli voor bij de borrel.
    Foute keus, het duurt minstens een kwartier voordat het brood op je tafel staat. Volgens mij bakken ze serieus per bestelling een broodje.
    Het resultaat is dan overigens wel zeer smakelijk, maar het duurt echt veel te lang.
    Dan maar tapas bestellen. 50 minuten later staat het op tafel. Echt waar. Heel vreemd, want de zaak zat nog niet eens voor de helft vol.
    Hopelijk is het dan tenminste net zo lekker als dat het brood was, dikke tegenvaller, het was gewoon echt niet lekker. Smakeloze gehaktballetjes in laffe tomatensaus, doorweekte aardappelpartjes die je uit een emmertje met olie moet prikken, iets wat ze tortilla noemen (lijkt meer op lasagne) waar gewoon echt 0% smaak aan zit en wat lauwwarm wordt opgediend. Biefstukpuntjes waar meer oliesmaak dan vleessmaak aan zit. Wat ik dus al zei, over de gehele linie gevalletje jammer.
    Gevalletje geluk was dat op de rekening 1 biertje en 2 gerechten te weinig stond vermeld.
    Vanwege de zeer slechte ervaring dit niet gemeld.