• Lid sinds 14 april 2011

Pannenkoekerie

Ambt delden
  3. Pannenkoekerie

Ambt delden

ErikJan heeft nog geen foto toegevoegd

1. ErikJan's profielfoto
    ErikJan heeft een recensie geschreven voor Edelweiss

Afgelopen weekend bij Edelweiss gegeten, ik heb last van een lactose intolerantie, en dan niet om interessant te doen maar echt. Heb de bediening dat duidelijk verteld, ze was dan ook bereid om tot vier maal toe naar de keuken te gaan om te informeren of een bepaald gerecht lactose zou bevatten. Uiteindelijk een lactose vrije maaltijd geserveerd gekregen, nou... dat dachten we, want bij thuiskomst begon de ellende.
    Kennelijk toch weer ergens lactose in verborgen... en ik weer ziek!

4,3
  2. ErikJan's profielfoto
    ErikJan heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekerie

Vandaag een lactose vrije pannekoek besteld, aangegeven dat het echt zonder lactose moest zijn omdat ik daar absoluut niet tegen kan. Mijn vrouw had een gewone pannekoek. Een half uur nadat we vertrokken waren begon bij mij mij buik raar te doen… Ja… ik werd ziek van de pannekoek die dus mét lactose was klaar gemaakt! Ik heb die dag verder geen dingen gegeten waar ik ziek van kon worden dus voor mij vrij duidelijk! Na telefonisch contact te hebben opgenomen kreeg ik excuus, mij zondag verder wel ziek op de toilet :(

1,6
  3. ErikJan's profielfoto
    ErikJan vindt Pannenkoekerie niet leuk

ErikJan

4. ErikJan's profielfoto
    ErikJan heeft een recensie geschreven voor Gouden Pot
    Chinees-Indisch Utrecht

Verschillende keren al afgehaald en het is erg lekker allemaal.

De rijsttafel voor 4 personen was (in ons geval) ruim voldoende voor zes personen.

De babipangang hoort eigenlijk een beetje knapperig te zijn, dit kom je zelden tegen bij Chinese restaurants en jammer genoeg bij de Gouden Pot ook niet.