• Lid sinds 7 mei 2022

1. -

Erika Dali heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erika Dali's profielfoto
    Erika Dali heeft een recensie geschreven voor Beachclub 't Gorsje

Op tijd gebeld en gemaild voor een reservering. Volgens de meneer was het nog helemaal niet druk dus zouden zeker een tafeltje hebben op vrijdag of we even wilde mailen. Dit hebben we gedaan om vervolgens om net voor 12 uur in de avond het bericht te krijgen dat het vol zit(dit is de 2de keer dat dit gebeurd). Is dan lastig om nog iets anders te vinden. Wij hebben altijd met plezier gegeten en gedronken bij het gorsje maar we vinden hoe de reserveringen verlopen niet netjes.

2. Erika Dali's profielfoto
    Erika Dali vindt Beachclub 't Gorsje niet leuk

Erika Dali

3. Erika Dali's profielfoto
    Erika Dali heeft een recensie geschreven voor Tafelen bij Zeeuws Meisje

Bij aankomst wilden we buiten zitten, er werden gelijk 2 comfortabele stoeltjes gepakt en werden op de plek gezet die wij wilden. Gastheer spreekt en handelt met passie, over de wijn, het hotel en restaurant. Gastheer let op kleine details zoals een deur dichtdoen voor de tocht. Heerlijke wijnen genuttigd en ook heerlijk gegeten. Aankleding is erg mooi en stijlvol. Het is dat ik op schouwen woon anders zou ik zeker een kamer boeken in dit hotel maar er eten is ook een feesje dus wij komen zeker terug. Je voelt je in de watten gelegd als je hier hebt gegeten en gedronken. Dus zeker een aanrader!

4. Erika Dali's profielfoto
    Erika Dali vindt Tafelen bij Zeeuws Meisje leuk