• Lid sinds 25 oktober 2010

McDonald's

Steenwijk

De Zwaluwhoeve

Hierden

Eridore heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eridore's profielfoto
    Eridore heeft een recensie geschreven voor De Zwaluwhoeve

Als je de recensies leest, zou je deze sauna links kunnen laten liggen...maar het was juist goed te doen.

Elke sauna heeft zo z'n eigen min- en pluspunten en dus niet gelijk uitgaan van het negatieve, maar het gewoon zelf beleven.

Het is maar wat je er zelf van maakt.

Wij hebben in ieder geval een prima relaxte dag gehad (op een zaterdag) en komen gewoon weer eens terug!

2. Eridore's profielfoto
    Eridore heeft een recensie geschreven voor Belvedere

We komen hier al enige jaren met plezier en het eten is en blijft er verrukkelijk! Voortreffelijke pizza's! Prijs/kwaliteit ligt prima in balans. Bediening is goed en leuke aardige meiden, ondanks dat er nogal met de regelmaat wisseling van de wacht is. Het enige minpuntje is de ambiance. Die mag echt wel eens goed worden aangepast.

3. Eridore's profielfoto
    Eridore heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Af en toe ga ik even langs bij de MacDrive voor de snelle hap, maar ik wordt er alsmaar triester van en kom er daarom niet meer zo vaak. Men besteld grote friet en het is niet alleen amper te vinden...maar ook met regelmaat gewoon koud. Je moet het dus echt treffen als het net versgebakken is. Zo ook met de broodjes...kommer en kwel. Nee helaas, het is niet meer wat het is geweest. Het jonge personeel is overigens ansich vriendelijk, maar er zitten er ook een aantal tussen die hun ongenoegen vaak niet onder stoelen of banken steken als je een opmerking maakt.

3,2