• Lid sinds 16 september 2013

Minoyu

Zwolle

KEEK | Lunchroom

Utrecht

Emiel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor KEEK | Lunchroom

Super gezellige eetgelegenheid waar ik samen met mijn vriendin een geweldige high tea heb beleefd. Alles wordt zelf gemaakt en dat proef je. Een lekker soepje vooraf, een vers gebakken broodje met verschillende dingetjes voor er op (de halloumi (gegrilde kaas) met homemade pesto is fantastisch), veel soorten zoetigheid (o.a. cheesecake en brownies) en als laatste een lekkere scone met veel kaneel erin. Hier ga je niet met een lege maag naar huis.
    Dan heb je nog de biologische/EKO theeën. Wij vonden vooral de fruitthee lekker, daar hebben we dan ook een pakje voor thuis van gekocht. De sfeer is heel knus, klein, maar gezellig. Het kleine keukentje doet een beetje studentikoos aan (krap, opgepropt en gezellig), maar wat ze gemaakt krijgen in dat keukentje is gewoon super. Het personeel lijkt er ook veel plezier in te hebben en is uiterst vriendelijk. Onze indruk was dat het zeker geen straf is om hier te werken en al deze zelfgemaakte lekkernijen te serveren.
    Alleen al om de cheesecake kom ik hier zeker nog eens terug.

2. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor Minoyu
    Aziatisch Zwolle

Met z'n vieren erg goed gegeten. Parkeren voor de deur, vrij aardige sfeer en lekker eten. Keuze iets beperkter dan bij andere sushiketens, maar meer dan voldoende. Tevens fijn dat ook verschillende salades, grillgerechten en een soepje op de kaart staat. Voor ieder wat wils dus. De teppanyaki (grill) gerechten zijn echt super. Mals vlees en verse vis, kan niet beter.
    Bediening is goed. Als soortgelijke gerechten besteld worden, komen deze ook tegelijkertijd op tafel. Maakt het wel zo gezellig, samen eten.
    Wel bijzonder dat je maar één bolletje (lekker!) ijs kunt bestellen.