• Lid sinds 3 november 2010

2. 't Griekse Hoekje

Goes

Amadore | Arion

Vlissingen

Elly heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Amadore | Arion

High Tea, zo slecht heb ik nog nooit een high tea gehad, alles diepvries made bij Sligro ! Ze moeten met hun 4 sterren toch maar eens opzoeken op Google wat high tea betekent... echt een aanfluiting ! Op de sandwich zalm zaten kappertjes, te vies voor worden. Nog nooit zo iets vies in me mond gehad, gewoon bedorven! Uitleg van de 'kok' klopt; ze zijn wat te zout en dan een ober die slecht Nederlands spreekt, ons een kleine 5 minuten kletspraat verkoopt.. in en in triest !!!

3,3
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor 't Griekse Hoekje

Gewoon simpel maar over heerlijk , zeker ook de toetjes proberen !!
    Glaasje Retsina maakt het af
    Onze favoriet , bifteki ..........;-)

4. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Ristorante Pietro

Al jaren gingen we hier eten als we op familie bezoek waren in Geleen, er is hier iets veranderd, wij denken andere eigenaren, wat een afgang !! Erg jammer, vorige eigenaren altijd heerlijk eten, maar wat wij zondagavond 20 november voorgeschoteld kregen was echt ongelooflijk.
    Voorgerecht tonijn salade, volledig fantasieloos, alles in laagjes op elkaar en totaal geen smaak. Salade pomodore ( caprese), water tomaat, kleine stukjes mozzarella en uitgedroogde, over zijn tijd zijnde basilicum blaadjes. Ook bij dit gerecht totaal geen smaak. Toen pasta frutti de mare, die heb ik terug gestuurd, eerst een flinke poos moeten wachten, ruim 1.5 uur en wat ik toen voorgeschoteld kreeg, tjonge ! Echtgenoot een pizza quattro formaggi, eerste indruk heel erg zout, en waar zijn de vier soorten kaas. Werkelijk niet te geloven, wat is dit restaurant naar beneden geduveld, absoluut geen aanrader meer. Dames in de bediening een advies, zoek een andere baan, want om elke keer je zo voor de kok te moeten schamen, niet nodig. Jullie vinden zo werk, want aan jullie correctheid lag het niet. De dame bij het afrekenen dat was wat anders, bijna bij het brutale af, die mag nog wel een cursus communicatieve vaardigheden gaan volgen .
    Zijn in Geleen vele malen betere restaurants te vinden, niet gedacht dat we dit nog eens van dit restaurant zouden zeggen.

1,1
  5. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Paradijsvogel

Afgelopen zondag heerlijk gegeten, buffet zeer uitgebreid en heerlijke gerechten gegeten van de teriyaki, een echte aanrader! Gezellig en vriendelijk personeel.