• Lid sinds 5 september 2016

Piccola Italia

Rotterdam

Meram West

Rotterdam

Ekrem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ekrem's profielfoto
    Ekrem heeft een recensie geschreven voor Piccola Italia

Als je lekker Italiaans wilt eten dan moet je hier zijn. Je wordt prettig te woord gestaan en geholpen. Alles komt snel op tafel en het eten, dat is zo lekker, dat je steeds naar meer verlangt, tot je buik vol is uiteraard. Gezellige sfeer, goede locatie, gewoon top. Dat meisje van de bediening heeft ons heel erg goed geholpen en heel vriendelijk te woord gestaan. Klasse! Ik kom zeker hier weer terug.

2. Ekrem's profielfoto
    Ekrem heeft een recensie geschreven voor Meram West

Na een half uur wachten gevraagd waar het eten blijft, en toen werd er gezegd "er komt zo iemand aan bij jullie". Na 5 min nog niemand. Dus nog een keer gevraagd, inmiddels was ik 45 min verder en had ik geen honger meer.

Nadat het eten kwam, enige wat lekker is, is de vlees, de rest is echt niet te eten. Bij voorgerecht krijg je gewoon stukjes brood maar die zijn niet vers, groente bij je eten is koud en heeft geen smaak. En vervolgens betaal je wel de hoofdprijs voor het eten. Ik heb het idee dat ze gewoon vergeten zijn maar niet durven te zeggen, maar het is me opgevallen dat elke keer ik hier kom dat ze dingen vergeten.

Dit was de laatste keer hier, ik kom hier echt niet meer terug. Wat een slechte service zeg!