• Lid sinds 25 november 2013

Osteria Italica

Alkmaar

EJ heeft nog geen foto toegevoegd

1. EJ's profielfoto
    EJ heeft een recensie geschreven voor Osteria Italica

Aangeraden door kennissen en afgaande op divers positieve recensies hier zaterdag gegeten. Leuke zaak, vriendelijke mensen, maar flirtende bediening kan echt niet, weinig professioneel. Voorgerecht: zalm in groene kool. Ronduit onsmakelijk en erg vissig, zou door de kool kunnen komen maar dit is verre van lekker, hooguit apart, leuk geprobeerd maar nooit meer doen. Tussengerecht: Gnochetti met pittige worst, niets op aan te merken, maar ook verre van creatief of speciaal, mijn partner had ravioli die goed van smaak was. Hoofdgerecht gamba's: werkelijk om te janken, bitter te lang gebakken, papperig, vissig en muf, daarnaast een stukje hert, leek wel ontdooid, goed gebakken maar ook een waardeloos stuk taai vlees krijg je met goed bakken niet lekker. Beide gerechten waren afgewerkt met wat flauwe groente en het geheel wekte de indruk dat de besteedde zorg tot een minimum was beperkt. Rekening een schandalige 110 euri inclusief wijnarrangement. Conclusie, leuke tent, prima wijn, veel te duur en de kwaliteit van het eten was ronduit waardeloos. Jammer want we hadden ons hier echt op verheugd.

2,1