• Lid sinds 19 juli 2009

Midori

Apeldoorn

Pizzeria Valentino

Hengelo

e. scholten heeft nog geen foto toegevoegd

1. e. scholten's profielfoto
    e. scholten heeft een recensie geschreven voor Midori

Om 6 uur hadden we gereserveerd, het restaurant was toen voor 45% gevuld waardoor we snel onze gerechten kregen bij de eerste 2 rondes. Daarna liep het restaurant (bom) vol. Onze buren zaten zowat bij ons op schoot. Je kon absoluut niet gezellig kletsen want de buren konden alles mee krijgen.

Het eten was redelijk, wel veels te veel rijst gebruikt waardoor de sushi een lompe homp werd. De sashimi kon je alleen apart bestellen (rauwe vis). De groene thee die ik bestelde koste 2,50 wat bestond uit een glas heet water en een theezakje. Natuurlijk is dit een absurb hoge prijs.

De wachttijd begon vanaf 7 uur aardig op te lopen en rees de pan uit na half 8. Alle tafels waren bezet en het was een grote vreetschuur geworden. Op het ijs hebben we 3 kwartier gewacht.

De bediening was stug, bot en zijn absoluut niet op hun communicatieve vaardigheden aangenomen. Wel liepen ze zich de benen onder het lijf vandaan maar het bleef een chaos! Op een gegeven moment hebben wij de biezen gepakt nadat we nog steeds na 45 min zaten te wachten op onze sushi. Onze buurvrouwen hebben het na de 2e ronde al opgegeven door het lange wachten.

Het eten was redelijk, de drank over de top duur! Zeker niet de moeite waard.. Volgende keer maar weer naar Arnhem..

2,6
  2. e. scholten's profielfoto
    e. scholten heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Valentino

Het eten is er altijd lekker, kost bijna niks!

Pizza's dik belegd en nooit te hard gebakken. Het enige italiaans restaurantje waar ik geen buikpijn van krijg!

En de service is perfect!