• Lid sinds 17 december 2009

ABC Restaurant

ABC Restaurant

3. ABC Restaurant

Velp nb

E en D heeft nog geen foto toegevoegd

1. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Omdat we iets te vieren hadden, zijn mijn vriendin en ik gisteravond weer bij Ons Eethuus gaan eten. We hadden vooraf gereserveerd en gezien de drukte toen we aankwamen was dat geen overbodige luxe. Toch kregen we een heerlijk rustig plekje (hadden we tijdens de reservering om gevraagd).

Het eten was zoals we verwacht hadden niet anders dan de vorige keer, dus het was weer super!

Kortom: Een geweldig restaurant, met geweldig eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Een echte aanrader!

2. E en D's profielfoto

E en D

Heerlijk gegeten!

Vooraf een kippensoep waar nog echt kip in zit, en niet zo'n bakje water waar een kip in heeft gezwommen. Geserveerd met een warm stokbrood met kruidenboter.

Mixed grill met biefstuk, varkenshaas, kipfilet en spare ribs om je vingers letterlijk en figuurlijk bij af te likken.

Toetje helaas niet gedaan, puur omdat we zo ontzettend vol zaten van het heerlijk bereidde voedsel.

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, snele bediening ondanks de drukte.

Geen minpunten, dit is gewoon een fantastisch restaurant!

3. E en D's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Pas geleden weer eens langs geweest, dit keer met zijn vieren en gereserveerd voor de zondagavond van 6 tot 9. Vooraf gevraagd of dat we een tafel in het steakhouse konden krijgen, omdat we niet op het plein wilden zitten.

We waren een kwartier te vroeg en moesten dus even wachten, maar om 6 uur werden we netjes naar onze tafel gebracht in het steakhouse.

Het was vrij druk, en je kon merken dat het personeel de handen vol had. Er werd tussentijds weinig afwas opgehaald. Wat ons ook stoorde was dat toen wij aan de soep zaten, een persoon achter ons een kippenbot liet vallen. Dit heeft deze hele avond op de grond gelegen in het zicht van het personeel.

Tegen achten raakte het eten hier en daar op.

Al met al toch heerlijk gegeten, en ten opzichte van de vorige keer zeker verbeterd.

Echt een aanrader, al moet je wel rekening houden met de drukte.

5. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor Wok van Herpen

Meestal gaan we op een doordeweeekse dag hier wokken. Het is dan vaak zeer rustig. (maximaal 30 eters in een restaurant waar er meer dan 200 in kunnen). Voordeel is dan dat je minder lang in de rij hoeft te staan.

Eten is redelijk. Aanbod/variatie is goed, en de koks lopen regelmatig rond om te kijken of er iets aangevuld moet worden.

Vriendelijk personeel en goede service. Daar is niets van te zeggen. Sfeer in het restaurant is redelijk, maar de vloerbedekking mag weleens vervangen worden.

6. E en D's profielfoto
    E en D heeft Ons Eethuys toegevoegd als favoriet restaurant

Ons Eethuys

Gezellig & lekker eten, dat is waar Ons Eethuys voor staat!
    €€ -
    • Nederlands
    Rijksweg 36 Schaijk
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Gisteravond tegen alle verwachting in nog een tafeltje voor 2 kunnen krijgen. (normaal moet je ruim van tevoren reserveren)

Voor het eerst sinds de verbouwing hier geweest, en het is een flinke vooruitgang. We misten eigenlijk een plattegrondje van het restaurant (bijvoorbeeld in de vorm van een placemat). Maar na eerst even een rondje te hebben gelopen was alles gauw gevonden.

Wij zaten aan een tafeltje achter het visrestaurant. Dit was gelukkig een beetje achteraf, want op het pleintje zou het niet fijn eten zijn (iedereen loopt dan langs je heen). Minpuntje was wel een spijkertje dat uitstak aan de onderkant van de stoel.

Het eten zelf was heel variabel en het aanbod was zeer groot. De Chinese hoek viel tegen, maar het American steakhouse en de desserthoek maakten het weer goed.

Al met al hebben we erg genoten en komen we zeker nog eens een keer terug.

6,3
  8. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Afgelopen zondag toch maar weer hier wezen eten. Mede omdat de pannenkoekenbakker in Zeeland vol zat.

Dit keer viel niets tegen. Zonder reservering konden we toch een leuke tafel in de hoek krijgen.

De bediening was druk (restaurant zat ook behoorlijk vol) maar had wel meer aandacht.

De pannenkoeken waren lekker en kwamen ondanks de drukte toch vrij vlot op tafel.

We hebben wel meteen om poedersuiker gevraagd, want die stond weer niet op tafel.

Al met al een betere indruk gekregen dan de vorige keer.

9. E en D's profielfoto

Waardeloze service!

Afgelopen zondag om kwart voor vier gebeld om te reserveren.

Kon niet, waarom? Geen idee.

We kregen te horen dat het 's avonds absoluut niet druk zou zijn en dat we met z'n tweeën wel een tafel konden krijgen zonder reservering.

We komen daar om zeven uur aan, en de rij wachtenden staat tot buiten de deur.

We hebben 15-20 minuten gewacht en zijn toen gegaan.

Volgende keer als we niet kunnen reserveren komen we niet meer!

10. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor Hotel Emmen

We hebben 2 nachten geslapen in dit hotel, en de 2e avond en 2e ochtend hebben we hier ook gegeten. We hebben geen klachten over het hotel. Alles was naar wens.

Het restaurant viel ons wel een beetje tegen, en dan met name het eten. De sfeer en de service waren uitstekend, maar het eten niet. Het smaakte, maar daar is ook alles mee gezegd. We hebben een Wiener-schnitzel en een Cordon Bleu besteld. Dit kregen we op een erg groot bord zodat het vlees bijna wegviel. Er zat een aardappelkroketje bij met een stoofpeertje erop. Verdere garnering ontbrak. We kregen frietjes, aardappeltjes, bietjes en brocolli apart erbij, wat eigenlijk te weinig was voor 2 personen. Mayonaise ontbrak, en hebben we erbij gevraagd. Dit kostte 50 eurocent extra. Er zat wel smaak aan, maar het had meer smaak mogen hebben (zout?).

Afgesloten met een sorbet en aardbeien met slagroom. De aardbeien waren hard en zuur. Het ijs was wel lekker. De sorbet was ook lekker, al hadden de druiven pitvrij mogen zijn.

Voor de prijs hadden we meer van het eten verwacht. Als we terug zouden komen, zal dat om de sfeer en de service zijn.

5,3
  11. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Vergeleken met de pannenkoekenbakker in Zeeland, viel deze ons zwaar tegen. De prijzen en het eten waren wel goed, maar de bediening viel zwaar tegen. Zo werd er niet gevraagd of alles naar wens was en moesten we zelf om drinken vragen. Ook stond er geen poedersuiker op tafel. Nadat we uitgegeten waren werden de borden niet opgehaald, en werd er ook niet gevraagd of we nog iets na lusten.

Wat ook opviel was dat bij mensen die blijkbaar iemand van de bediening kenden, wel werd gevraagd of alles naar wens was en of ze nog iets wilden drinken.

Wij weten niet of we hier nog terugkomen.

12. E en D's profielfoto
    E en D heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Gisteravond met z'n tweeën heerlijk gegeten.

Voorgerecht: 1x stokbrood met kruidenboter.

Hoofdgerecht: 1x Varkenshaasje met champignonsaus en 1x spare ribs.

Nagerecht: 1x sorbet en 1x ijs met warme kersen.

Inclusief 4x drinken erbij moesten we € 50,40 afrekenen.

We hebben echt genoten. Het eten was lekker, goed verzorgd en kwam snel op tafel (het was niet druk). De bediening was vriendelijk. Ook de sfeer die het restaurant uitstraalt is erg gezellig. We komen zeker nog een keer terug!