• Lid sinds 19 oktober 2013

Weerter Bazaar

De Liefhebber

3. De Liefhebber

Weert

Dorine Keijers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dorine Keijers's profielfoto
    Dorine Keijers heeft een recensie geschreven voor Weerter Bazaar
    Internationaal Weert

Goede sfeer, mooi interieur, lekker eten, maar een veel te trage bediening! We hebben maar liefst 3 uur gedaan over een 3 gangen diner (met kinderen!). De gerechten die we besteld hadden waren niet bewerkelijk en we waren ook niet met een grote groep (4 volwassenen en 2 kinderen). Het duurde ten eerste al heel lang voordat de bestelling voor de drankjes werd opgenomen en daarna duurde het nog vrij lang voordat we überhaupt de kaart te zien kregen, daarna duurde het weer erg lang voordat we de bestelling konden doorgeven. Niet bepaald kind-/klantvriendelijk! Dit is niet de eerste keer dat we zo lang hebben moeten wachten. Dus ondanks dat het eten lekker was en de sfeer goed heeft de Weerter Bazaar voor ons nu echt afgedaan! Wij komen hier niet meer terug!

2. Dorine Keijers's profielfoto
    Dorine Keijers heeft een recensie geschreven voor De Liefhebber

Wij komen regelmatig bij De Liefhebber, vanwege de altijd gezellige, warme sfeer en het heerlijke eten. Gisteren hebben we ook weer voortreffelijk gegeten. De hertenbiefstuk was geweldig en de borden waren weer mooi opgemaakt. De spruitjes, rode kool en aardappeltjes waren ook erg lekker! Jammer dat de tijd zo snel ging en de film voor het diner-bios arrangement bijna begon, maar dat hebben we na de film weer goedgemaakt door nog even plaats te nemen in de lounge en nog even na te genieten met een paar lekkere cocktails. We hebben weer een fantastische avond beleefd!