• Lid sinds 27 maart 2017

Gauchos

Utrecht

Dirk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Gauchos
    Zuid-Amerikaans Utrecht

Voor een avondje uit waren wij (groep van 3 man) op zondagavond neergestreken bij deze vestiging in Utrecht. Hierbij waren we afgegaan op eerdere ervaring en de naam van dit restaurant. De verwachtingen waren dus hoog gespannen. Bij binnenkomst ging het echter al mis: er werd ons in het voorbij gaan gezegd door het bedienend personeel dat we even moesten wachten. Dat even werd dus 10 minuten terwijl het niet eens zo erg druk was binnen. Vervolgens werden we ergens achterin dit toch wel krappe restaurant gezet om weer te moeten wachten tot we onze drankjes konden bestellen. Het "wachten op" werd echt de rode draad van deze avond.
    Besteld werd (uiteindelijk...) een dagmenu. Ruim 30 minuten later kwam het voorgerecht op tafel. Na weer ruim 40 minuten wachten (!!) heb ik een lid van het bedienend personeel aangesproken en hem te verstaan gegeven dat als we niet binnen 10 minuten ons eten zouden krijgen, ik zou opstappen. Toen ging plotseling wel alles een stuk vlotter. Inderdaad binnen 10 minuten konden we door met ons hoofdgerecht met de excuses van een of andere manager(?).
    De excuses bleven komen, echter de avond was er wel door verpest. Men heeft gelukkig nog wel iets gedaan met de rekening, maar alles wat fout kon gaan op het gebied van zorg voor je gasten is fout gegaan. Het eten was wel goed, alleen absoluut kaal. Geen brood bij de soep, geen versnapering tijdens het zeer lange wachten en ook drankjes werden niet vanzelf aangeboden. Het bedienend personeel was zeer gelaten en zeker niet pro-actief bezig. Een verlaten tafel bleef zeker een half uur onaangeroerd vol staan met vuile vaat en half-lege borden en glazen. De toiletten waren te ranzig om aan te pakken, laat staan te gaan zitten. Bij het urinoir (plasgoot) bleef je vastplakken aan de grond. Op basis van deze ervaringen zou ik dit restaurant zeker niet aanraden en een vervolgbezoek zit er niet in. Men heeft hier de naam Gauchos geen goed gedaan!