• Lid sinds 31 augustus 2017

Dinges

Beuningen gld

Kaai 10

Sluis

diana heeft nog geen foto toegevoegd

1. diana's profielfoto
    diana heeft een recensie geschreven voor Robin Hood

Wij hebben vandaag heerlijk gegeten. Robin Hood menu besteld. De 1e ronde kreeg je een spare rib, biefstuk, varkensfiletlapje en kipfilet. Daarbij nog gebakken aardappelen, frietjes, aardappelsalade, 2 rauwkostsalades, gepofte aardappel en diverse sausjes. Je kon zoveel vlees of extra's bijbestellen. En als dessert een heerlijke schaal met ijs en fruit.
    Personeel was zeer vriendelijk. De gehele uitstraling is zoals je kunt verwachten bij de naam Robin Hood. Mochten wij in de toekomst nog eens in de buurt zijn, dan gaan wij hier zeker weer eten.

2. diana's profielfoto
    diana heeft een recensie geschreven voor Dinges

Vandaag 1e zitting gegeten bij Dinges. Kan niet anders zeggen dat alles geweldig was. Ontvangst, bediening, eten, drinken en de sfeer was super. Bediening is relaxt en weet wat ze doen. Wat gelijk al opviel bij binnenkomst was dat je lekker ruim kon zitten en dus niet bij de buren op schoot zit. Heerlijk natuurlijk als je een kindje van 2 bij hebt die af en toe even wilt lopen. Er is geen speelhoek aanwezig. Dit was bij ons bekend.

3. diana's profielfoto
    diana heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Heerlijk gegeten. Een soepje waar je makkelijk met z'n 2tjes van kan eten. Sate zag er goed uit en smaakte prima. De mosselen zijn zeker een aanrader. Nog nooit zo'n grote pan met mosselen gekregen voor 2 personen :-)
    personeel is erg vriendelijk.
    Dus mocht je in Sluis zijn en lekker willen eten waar prijs en kwaliteit overeen komen. Ga dan zeker naar Kaai 10!