• Lid sinds 21 januari 2012

El Gaucho

Rotterdam

't Steakhouse

Wageningen

Dennis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor El Gaucho
    Internationaal Rotterdam

We hadden een overnachting in Lekkerkerk en besloten avonds nog ff een hapje te eten.

Na wat zoeken en speuren lazen we de recensies hier onder. Helaas geen website of een menukaart dat vonden we wel een beetje tricky.

Uiteindelijk namen we de gok, en we hebben echt heerlijk gegeten! Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal top. Snap wel wat mensen bedoelen met de prijs. Wij vonden het zeker wel waard. Met zijn 2en betaalden we €79 als indicatie.

2. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor 't Steakhouse

Ik ben voor de Combinatie gegaan van steak en sparerib.
    De steak was goed medium en de sparerib was lekker
    gekruid, alleen veel vel en dat leek soms net rubber(groot stuk weg gelaten). En dat voor een bedrag van €22,- was het veel te weinig.

Het personeel ziet er netjes en vriendelijk uit. De bediening was een beetje ongemakkelijk er was geen duidelijke structuur.

Het leuke vond ik zelf dat het in een kelder was, maar toen ik eenmaal beneden was viel dat tegen. Het past niet helemaal bij een steakhouse.

Kortom:

Het restaurant bijpassend aankleden. Personeel(bediening) beter opleiden (werkmanieren op papier uitwerken) kijk vooral hoe anderen het ook doen. Een beetje meer vragen mag best maar daar verwacht de klant natuurlijk wel smakelijk eten voor en goede service.

4,1