• Lid sinds 10 juli 2019

Aan de Poel

Amstelveen

Denise Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Internationaal Amstelveen

Het was in een woord fantastisch. Het restaurant is prachtig verbouwd. Alle tafels hebben top uitzicht op de poel en het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Verschillende koks kwamen aan tafel voor een praatje. De sfeer was relaxt. Met recht twee sterren.

2. Denise Janssen's profielfoto
    Denise Janssen vindt de recensie door Clan Rottie voor Aan de Poel niet leuk
    Internationaal Amstelveen

Clan Rottie

We kregen een tafel in de uithoek van de zaak bij de wijnen waar om de minuut een medewerker wijnglazen of wijn kwam halen. Super ongezellig. De eerlijke feedback die wij hierover gaven werd niet gewaardeerd. Voor een 2 sterren restaurant had ik heel iets ander verwacht. We hebben voor het eerst vroegtijdig ons diner beëindigd en zijn teleurgesteld naar huis gegaan. Heel jammer van onze avond.

3. Denise Janssen's profielfoto
    Denise Janssen heeft een recensie geschreven voor Aan de Poel