• Lid sinds 17 juni 2015

Vis van Kaatje

IJmuiden

Meneer Frans

Haarlem

Debbie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Debbie's profielfoto
    Debbie vindt de recensie door Petra voor Vis van Kaatje leuk

Petra

Hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zat, dus maar even proberen of het nog steeds zo goed is.
    Ik schrok me dood van de prijzen bijna de dubbele prijs voor de kibbeling, dan moest het maar 1 portie worden i.p.v 2. Deeg om de kibbeling was hard en niet lekker.
    Moest lang wachten terwijl ik de enige klant was.
    Tot overmaat van ramp ook nog eens veel graten.
    Geef mij de oude Kaatje maar.

1,8
  2. Debbie's profielfoto
    Debbie heeft een recensie geschreven voor Vis van Kaatje

Wij hadden een visplateau besteld voor Oud en Nieuw, kosten: 45 euro voor vier personen.
    Het waren wat wraps en een drietal salades en 4 cupjes met wat sla en garnalen.
    De wraps waren allemaal met zalm en sla. Geen andere vis. De kleine salades was ook zalm en iets met denk ik haringsalade. Voor dat geld had ik ook wel wat zalmwraps kunnen maken en wat bakjes vissalade kunnen halen. Vorig jaar hadden we de vis etagere van 37.50, hier was veel meer variatie bij (ook paling o.a.) Ik zou dit niet meer bestellen, zonde van je geld. Niet of nauwelijks variatie en een grote teleurstelling. Voor ons niet meer. ;-(

3. Debbie's profielfoto
    Debbie heeft een recensie geschreven voor Meneer Frans

Club sandwich vis zeker niet de exorbitante prijs waard. Brood veel te dik gesneden (5cm dik minstens), veel sla, weing vis. Proefde vooral brood en door gebrek aan dressing op de sla bleef het allemaal in mijn keel steken, had net zo goed een droge boterham kunnen zijn. Ook de groenten chips waren erg donker gebrand, tegen zwart aan en dat proefde je... Vind het niet erg om 12,50 uit te geven voor een sandwich, maar dit was een teleurstelling.
    Bediening wel behulpzaam en erg vriendelijk en terras een mooie rustige oase midden in de stad. Zou graag terugkomen voor koffie, maar eten bestel ik hier niet meer. Jammer...