• Lid sinds 16 oktober 2010

Zappa's

Arnhem

Bistro Piaf

Arnhem

De Weisjes heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Weisjes's profielfoto
    De Weisjes heeft een recensie geschreven voor Zappa's
    Italiaans Arnhem

De kokkin die hier werkzaam was is er niet meer. Ons heerlijke plekje is er nu niet meer, in ieder geval is het eten niet meer lekker. We moesten heel erg lang wachten en de pasta was uiteindelijk totaal kansloos smakeloos etc etc. Het broodje was nog niet helemaal gerezen dus het deeg plakte aan je gehemelte. Uiteindelijk alles terug gegeven en aangegeven aan de baas die maar was komen helpen, maar te laat. Gaf aan dat we alleen 2 drankjes hoefden te betalen ipv 3. Nou geef dan of alle drankjes weg als leed verzachter maar niet 1. Daar komen we dus niet meer en vele met ons.

Jammer jammer

1,8
  2. De Weisjes's profielfoto
    De Weisjes heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Gister hier geweest met een groupon bon, wat was het slecht we hebben echt een eeuwigheid moeten wachten op ons eten dat vervolgens ver onder de maat was, smakeloos. Het vlees droog en de bijgerechten maar minimaal. We zaten buiten aan een heel vies tafeltje die nodig schoon gemaakt moest worden. Deze groupon actie van piaf is hun laatste noodgreep geweest denk ik. Wij komen hier echt niet meer en ik zou het niet aanraden om hier te komen eten.

1,3
  3. De Weisjes's profielfoto
    De Weisjes heeft een recensie geschreven voor Fabel's

Vandaag 16-10-10 heerlijk gegeten hier, het was binnen druk maar buiten konden we zo plaats nemen en heerlijk onder de kachel en fleece deken echt helemaal top gegeten. Van voor gerecht tot toetje helemaal top, flesje huiswijn was erg goed en voor maar €16 belachelijk goedkoop. Uiteindelijk waren we met zijn tweetjes € 84 kwijt aan alles tot en met toetje en Tia Maria. Mooie locatie en dan ook nog eten voor zo'n bedrag, geen wonder dat het hier altijd vol zit. Echt een aanrader. We zijn ook echt sterren restaurants gewend maar daar kan Fabels zeker in mee.