• Lid sinds 18 december 2010

Julan's Zeist

Zeist

Asian Tower

Nieuwegein

David heeft nog geen foto toegevoegd

1. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Da Giulio

David

Weinig keus voor vegetariërs. Bestelde vooraf aubergine met burrata. Burrata was prima maar aubergine was niet gaar, was leer. Eigenaar lichtte toe: dat is wat wij lekker vinden. Daarna hoofdgerecht: welgeteld 2 ravioli kussentjes voor 20 euro. Vulling smaakte prima, maar veel te weinig voedsel, terwijl mijn vleesetende vriendin een propvol bord met tagliatelle kreeg, teveel om helemaal op te eten. Hoe de honger te stillen? Nou dan maar een toetje- kaasplankje. vier stukjes kaas, 3 soorten (kennelijk vonden ze de peccorino bijzonder, want daar kreeg ik 2 stukjes van). Bij elkaar ongeveer 40 gram kaas voor 15 euro. Lekker snel verdienen.

2,3
  2. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Taste of India

Wij aten op een zaterdagavond. Het was druk. Wij waren voornamelijk aan het wachten. Heel lang. Eten was redelijk goed. Bediening was vriendelijk, maar zwaar onderbezet.

3. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Gegeten in Chinese deel. Zeer ontspannen bediening. Kraakverse asperges, prima sauzen, snelle service.

4. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Julan's Zeist
    Internationaal Zeist

Super goed! Ik ben vegetarier en haal hier al 4 jaar wekelijks een groentencombi met tempeh en tahoe. Zalig!