De Frietbar

2. De Frietbar

Five Guys

Eindhoven

Daan Beentjes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Daan Beentjes's profielfoto
    Daan Beentjes heeft een recensie geschreven voor De Frietbar

Bedorven en vies eten verbrand veel te duur. Bedorven torpedo garnalen. Tot op heden geen refund of fatsoenlijk oplossing. Vermijden zou ik zeggen.

1,9
  2. Daan Beentjes's profielfoto
    Daan Beentjes vindt De Frietbar niet leuk

Daan Beentjes

3. Daan Beentjes's profielfoto
    Daan Beentjes heeft een recensie geschreven voor Five Guys

Kwaliteit prima de burger is echt goed en lekker en a la minute gebakken, ook de toppings kiezen is ok maar als je bacon en kaas wil schiet de prijs omhoog en zit niet bij de free toppings. Dan drankje wel bottomless uit de machine maar 3, 25 erbij plus friet wel echt heel lekker ik had een kleintje en was mega groot en genoeg met Cajun kruiden beetje te zout maarja Free drinks. Al met al prima maar echt mega overpriced ondanks de bottomless drinks en free toppings, dus kom terug maar niet te vaak is er ook vaak niet druk gegarandeerd door de dure prijzen.

5,1
  4. Daan Beentjes's profielfoto
    Daan Beentjes vindt Five Guys leuk

Daan Beentjes

5. Daan Beentjes's profielfoto
    Daan Beentjes heeft een recensie geschreven voor De Kreeftenbar

Goeie sushi rolls. Echt een van de betere ooit die ik gegeten heb, ook de soep en kreeft prima bereidt. Alleen de prijs voor de koffie is echt buiten proporties, bijna 20 euro voor 2 dubbele espresso's en 2 koffie verkeerd, dat heb ik echt nog nergens meegemaakt. En dan het commentaar als we er iets van zeggen, dat het Illy koffie is en dan ook nog geïrriteerd ook, is een minder prettig eind van een goed diner.