• Lid sinds 10 november 2016

Las Rosas

Zwolle

Weekends

Zwolle

Claudia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Internationaal Zwolle

Vriendelijk en hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Voor de lunch bestelden we: Zwolse mosterdsoep, broodje caprese en zeebaars. De soep was goed van smaak en in balans. Misschien iets teveel spekjes. Het broodje was ietwat onevenredig belegd, waardoor de heerlijke pesto niet altijd te proeven was. Afgezien daarvan waren de smaken subtiel en fris. De zeebaars was mooi opgediend en krokant op de huid gebakken. Goed lunchadres.

2. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Weekends
    Nederlands Zwolle

Hier eten we regelmatig met onze dochter van 13, haar favoriete restaurant. We hebben hier nog nooit een misser gehad, fijne kaart, fijne bediening en service.

3. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Een paar weken geleden hier gegeten met een groepje vrienden. Mooie zaak, gezellig en sfeervol.
    We hadden gekozen voor al you can eat en daar hebben we geen spijt van gehad. Ossehaaspuntjes botermals, heerlijk brood met aioli, kroketjes, salade, garnalen en nog veel meer alles even smaakvol. De witte huiswijn is prima, de sangria erg lekker. De bediening was attent en oplettend. Met voor ons als uitschieter het meisje wat ons de kaart uitlegde en die ons het meest van het eten serveerde. Prachtig klein ding met een donkere staart, duidelijk de jongste van de bediening maar met een groot gevoel voor gastvrijheid, heel vriendelijk en een heerlijk enthousiasme wat absoluut aanstekelijk was. Kortom eten service en bediening voor ons top. Komen zeker terug!

4. Claudia's profielfoto
    Claudia schreef:

Mijn recensie is fout gegaan eten en drinken moet een 9 zijn geen 4 is dit nog te wijzigen