El Bando

2. El Bando

Assen

Buenos Aires

Amstelveen

Christine heeft nog geen foto toegevoegd

1. Christine's profielfoto

Groningerstraat 67 Assen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor Kibboets
    Internationaal Amstelveen

Kibboets is fantastisch als je 's avonds laat trek hebt in een broodje Shoarma, want ze zijn tot laat open en de shoarma is goed.

Je moet echter níet met een grote groep komen, of als het druk is, want het gaat altijd mis met de bestelling. Ook toen we een keer suggereerden om de bestelling op te schrijven werd hier niet naar geluisterd - en je raadt het al - het klopte niet.

Ook vind ik het jammer dat er twee gokkasten staan, daar hangt toch altijd een typisch volkje omheen.

Maar uiteindelijk gaat het om het eten, en daar heb ik eigenlijk nooit iets op aan te merken.

3. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor Golden Bird
    Chinees-Indisch Amstelveen

Al zo'n 20 jaar haal ik met regelmaat eten bij Golden Bird. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen - het is gewoon goed en lekker.

4. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor Buenos Aires

Ik heb vrij recentelijk gegeten bij Buenos Aires, en ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben. Zowiezo heb ik een hekel aan van die verschrikkelijk luide muziek die men kennelijk nodig vind als entertainment, maar ook het eten was redelijk.

De bediening was wel vriendelijk, maar we moesten redelijk lang op ons eten wachten en als het dan ook nog eens 'redelijk' te noemen valt, hoef ik niet meer terug te komen.

Daarentegen moet ik wél zeggen dat je vooral op Koninginnedag eens een hamburger moet gaan halen. Deze zijn zonder uitzondering uitstekend en heel Amstelveen komt hier op af.

6,5
  5. Christine's profielfoto
    Christine heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

Op 15 oktober 2010 heb ik hier met mijn vriend en schoonouders gegeten, en ik was zeer aangenaam verrast.

Het begon al met het heerlijke - nog warme - brood dat op tafel kwam. De kruidenboter was goed smeerbaar (dit maken we vaak anders mee) en het viel meteen op dat de bediening erg vriendelijk was.

Het voorgerecht - in mijn geval de gamba's - beviel iedereen zeer goed. Toen het hoofdgerecht (mixed grill) op tafel kwam, werd ons nog gemeld dat wanneer het eten te koud zou zijn (zo'n mixed grill staat op een minibarbeque en soms worden de kooltjes te snel koud) dat ze dat graag hoorden zodat het weer opgewarmd zou worden. Dit heb ik nog nooit gehoord, uitstekende service! Ook toen een van ons de laatste frietjes wou opscheppen stond er meteen iemand aan tafel om deze bij te vullen.

Ik heb het nu vooral over de service, maar het eten was heerlijk! Ik kom zelden zo'n goed restaurant tegen, het totaalplaatje was gewoon helemaal goed. Het was het zeker waard om hiervoor naar Drenthe te rijden.