• Lid sinds 23 april 2012

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Christel's profielfoto
    Christel heeft een recensie geschreven voor Yang Yang Sushi

Echt zeer smaakvolle verse sushi, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit super! We hebben nu aantal keren gehaald en zijn iedere keer heel tevreden en voldaan!

3. Christel's profielfoto
    Christel heeft een recensie geschreven voor Kastanjehof

Begin maart 2012 hebben we een 11-gangen diner genoten met onze dochter van 10, die kreeg een 6-gangen diner. Er werd goed rekening gehouden met de diverse wensen. De gerechten waren super lekker en de bediening was vriendelijk en netjes.
    Het was echt een avondje uit.
    Omdat het zo bevallen was hebben we meteen de bon voor een 7-gangen aspergemenu gekocht en hebben we op 22 april 2012 met zus en zwager van dat heerlijke menu genoten. Vijf van de zeven gangen waren met asperge op diverse heerlijke manieren bereid. Alles was goed op smaak en mooi gepresenteerd. De één na laatste gang was een groot bord met twee asperges, kalfslende met rode wijnjus, mousseline met truffel, sugersnaps en verse erwten, echt heel smaakvol. Het nagerecht was ook super: hangop met vanillesaus, gemarineerde aardbeien, vers roomboterkoekje erbij en een bolletje yoghurtijs met aardbeien. Dit is echt voor herhaling vatbaar!