• Lid sinds 20 december 2011

Meram West

Rotterdam

Cevat Sezen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cevat Sezen's profielfoto
    Cevat Sezen vindt de recensie door Mustafa voor Meram West leuk

De bediening lijkt in het begin heel goed en vlot maar later merk je dat ze heel traag en onvriendelijk zijn..

Nadat we besteld hadden kreeg de helft van de groep hun eten en daarna de andere helft .. Dat was niet echt prettig .

Het duurde erg lang voordat we onze eten kregen en toen het kwam bleek het koud te zijn.. Na talloze keren gevraagt te hebben of ze het warm wilden maken maakten ze mijn eten " warm" wat niet eens lauw was..

Maar de atmosfeer is super bij meram. Dat komt ook omdat erg veel jonge lui naar toe gaat.

De prijzen vond ik veelste duur voor de service en het eten. Voor die prijs verwacht ik iets veel beters..

De bedienden zijn erg asociaal.
    En alsof dat niet genoeg is krijg je een rekening die vor geen meter klopt..

Mensen ik raad jullie aan om je bon goed te controleren voordat je betaald..

Blijkbaar verdient meram zo hun geld ..!!

Meram ?? Afrader..

2. Cevat Sezen's profielfoto
    Cevat Sezen vindt de recensie door Hasan voor Meram West leuk

Gisteren met vrienden voor het eerst naar Meram Rotterdam zuid geweest. Eten kwam na een uur en was zelfs koud en had geen enkel smaak. Eten van een vriend was aangebrand. Bestelling kwam niet compleet. Geen enkel sfeer van gezelligheid. Voor mij was het de eerste en tevens laatste keer.

2,6
  3. Cevat Sezen's profielfoto
    Cevat Sezen heeft een recensie geschreven voor Meram West

Ik kom al een poosje bij Meram die aan de Mathesserplein, maar laatste tijd meer aan de Afrikaanderplein. 2 jaar terug was het nog wel goed/redelijk maar daarna is er flink wat bij hen misgegaan.

Het eten is altijd koud, ze vinden dat normaal kennelijk. Tja probeer maar eens koud vlees en koud patat te eten. Het eten is ook niet lekker, de kwaliteit is dermate slecht dat je er echt alleen naartoe moet gaan als het echt niet anders kan. Dat was het over het eten.

En dan nu het personeel. Ik weet niet waar ze die lui vandaan halen maar al het onervaren personeel loopt chagrijnig rond. Afgelopen zomer was dan ook de druppel voor ons. We zaten met een 3 stelletjes en 2 baby's in kinderwagens op het terras buiten en we hebben 1 uur en 45 minuten op ons eten moeten wachten. Toen we herhaaldelijk aangaven dat we al zolang wachten kregen we brood en saus. Daar begonnen we dan maar mee te dippen alvast. Daarna kwam het eten nadat we gingen dreigen dat we weg zouden gaan. Daar kwam het eten, maar inderdaad koud en bij sommigen zelfs halve porties. Een vriend van de groep had om extra kip gevraagd op zijn shoarma, maar die kreeg hij niet.

Verder zijn de wc's altijd vies en is het wc papier bijna altijd op. Vooral de dames wc's zijn smerig. Als je dan vraagt aan het mannelijke personeel of ze er iets aan kunnen doen om 21.45 uur, krijg je als antwoord: "Ehm, ja onze dames zijn niet zo van de hygiëne..." Goed, dan maar even het vrouwelijk personeel aanspreken: "ow de dames wc's, ja maar die hebben we gewoon als laatste om 16.00 vanmiddag helemaal nagekeken hoor".

We besloten op een gegeven moment af te rekenen en wat blijkt: Er stonden meer drankjes op de rekening dan gedronken en de extra kip stond er ook mooi bij die we niet kregen!

En dan nu de druppel... Toen we weggingen zei nog een personeelslid: Ik moest de hele avond door jullie grote groep en de kinderwagens steeds omlopen, ben er moe van!

Daarna hebben we besloten om niet meer bij Meram te gaan eten maar alleen af en toe wat drinken, gezellig met vrienden. Vanavond waren we dan maar even wat gaan drinken... Oke, nu wordt ie pas leuk: Als je gaat zitten in de rookruimte is nargile tegenwoordig verplicht, ook al ga je geen nargile roken.

Succes bij Meram!