• Lid sinds 11 maart 2012

Savarin

Rijswijk zh

Cees Knuist heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cees Knuist's profielfoto
    Cees Knuist heeft een recensie geschreven voor Savarin

Op een zaterdag tijdens de restaurantweek geweest bij restaurant Savarin, wat een teleurstelling is dat geworden. Op een bovenzaaltje heeft men ca.12 tafels geplaatst, daar wat veel te grote lakens overgedaan, felle verlichting, echt menig kantine ziet er gezelliger uit. Ideaal voor een vergadering maar totaal sfeerloos om daar een restaurant van te maken zeker als je bij Savarin zit.
    De obers wisten totaal niet waar ze mee bezig waren, wat ze serveerden dat was moeilijk te onthouden voor ze, een ober lukte het om het drie keer na te vragen wat nou ook weer de tweede gang was, we waren inmiddels alvast begonnen!! Voor een 3 gangen menu 2,5 uur in een waardeloze accommodatie zitten, daar heb wij spijt van, met een aperitief en een paar wijntjes toch ook nog EURO 93,= afrekenen is totaal onder het verwachtingspatroon.
    Het eten was redelijk maar zeker niet van het niveau wat je bij Savarin mag verwachten, als dit de bedoeling is van de restaurantweek, wil ik Savarin een advies geven doe dit nooit meer, onze familie zal je hier in ieder geval nooit meer zien.