• Lid sinds 5 april 2017

De Lachende Koe

Heerenveen

De Drie Turven

Drachten

Caroline heeft nog geen foto toegevoegd

1. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Nazareth
    Midden-Oosters Drachten

Gezellig gegeten met 3 personen. We kozen voor de tapas, zodat we verschillende dingen konden proeven. De 6 keuzes waren ruim voldoende! Bij elk gerechtje goede uitleg, en het smaakte uitstekend. Zeer vriendelijke bediening. Uiteindelijk ivm weer later alsnog binnen gaan zitten (op ons verzoek werd direct een tafel klaar gemaakt!), en lekker afgesloten met een fruitschaal. Er werd goed rekening gehouden met de zwangere die mee was (vlees goed doorbakken), helemaal top!

Tip; het is best veel om te onthouden als je geen ervaring hebt met dit type eten. Misschien leuk om de (of een kleinere) kaart erbij waar de info ook op staat.

2. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Etentje met groep (ongeveer 35 man). Prima keuze qua eten, gezellige ruimte ook. Helaas was er erg weinig bediening en was het steeds erg lang wachten geblazen. Waar de eerste helft al aan het hoofdgerecht zat begonnen wij net aan voorgerecht. Maar goed, verder vriendelijk en netjes. Iemand uit de keuken sprong uiteindelijk wat bij.

Mijn keuze, een well done biefstuk, bleek wel een obstakel. De eerste kwam zo rauw als wat dus teruggestuurd. Poging 2 zelf maar terug gebracht naar de keuken. Daar vroeg een verbaasde kok ‘ oh u bedoelt écht doorbakken’. Ja, zeker zoals ik ook zeer duidelijk had aangegeven. Een andere medewerker zei nog sorry iig. Uiteindelijk was iedereen uitgegeten en kon ik ook eindelijk eten. Om nieuwe aardappels moest gevraagd worden. Jammer! De ambiance is er zeker. De uitvoering kan beter.

3. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor De Drie Turven

Vandaag heerlijk gegeten met 2 personen. Eten in goede porties, goed gaar, warm en met lekkere en verschillende bijgerechten. De borden zien er keurig uit.

Er werd tijdig gevraagd of we nog wat wilden drinken en of er iets bijgevuld moest worden qua bijgerechten. Dat was niet nodig want de porties zijn prima!

Bij het dessert wilde 1 persoon alleen ijs met slagroom. Dit werd mooi gepresenteerd op een bord, en niet ( zoals wij vaker zien) als ' half' dessert in een kommetje.

Klein minpuntje; het was rustig op het tijdstip dat wij kwamen. Ondanks de gezellige inrichting en achtergrondmuziek is de sfeer dan wel wat ' alleen' .

Wij komen zeker nog eens!