• Lid sinds 24 juli 2015
Van restaurant:

Amigo Centrum

Rotterdam

Brasserie Burgh heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Het is idd jammer dat wij gaan, maar de winters zijn spijtig genoeg te lang geworden.
    Maar het eten wat u gewend ben van ons is ook gewoon te verkrijgen in Renesse. Wij hopen u graag te ontvangen hier.

2. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Best leuk deze beoordeling. Het is er een uit 2015. Erg vreemd. Ook was je op de hoogte dat wij dit nooit eerder hadden gehad en de plaatsen erg krap waren. Waar kan je 200 man kwijt. En dat voor het bestede €10 per persoon. En dan natuurlijk 4 jaar later met sterallures komen. Ik kom u vast nog wel eens tegen in de super en zal ik u vragen hoe dat na 4 jaar geschreven word. Ik heb wel een idee. Maar hier zal ik u persoonlijk op aanspreken deze week. U mag uw mening geven. Wij zullen dit deze keer ook doen. Kouwe kak uithangen met u bekende Nederlander vrienden. Die er uiteraard niet waren. Die waarschijnlijk wel komen naar een mooi feest wat meer dan €10 pp mag kosten. Droom maar lekker verder. Maar de rest van onze gasten en dat zijn er heel veel. Weten wat ze krijgen bij ons. Bedankt voor deze streek. Ik spreek u er zeker op aan.

3. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Ja klopt, wij kampen ook met personeel. Wij doen ons uiterste best om aan personeel te komen. Ondanks dit toch een 8,4

4. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Gepofte aardappel ? Leuk dat alle huisvrouwen of mannen zonder enige kennis van zaken, zomaar hun eetervaring kunnen delen met ons een hoogstande recensie. Wij serveren bij onze gerechten groenten, sla, friet, EN GEBAKKEN AARDAPPELS. Over mijn kinderen wij hebben er drie. Onze oudste zoon bediend. De details kloppen totaal niet in deze toch mooie recensie. Als u wat deelt met de rest van Nederland het internet dus, graag correct met de juiste details vermelden, anders kunt beter stoppen met deze hobby.

5. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Toch staan we erg bekend voor onze goede prijzen. Die zijn erg goed volgens onze gasten. Maar goed u kunt natuurlijk ook het boerderij vlees kiezen. Dit is uiteraard duurder in prijs.
    Vriendelijk bedankt voor uw bezoek aan brasserie Burgh.

6. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

En zo is het niet anders.

7. Brasserie Burgh's profielfoto
    Brasserie Burgh heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Burgh

Gelukkig is 95% van de gasten wel tevreden. Wij streven naar 100% maar dat is een onmogelijke opgave. de overige 5% moeten we maar gewoon geen energie is steken, om de simpele reden dat het toch nooit goed is.
    en is ook de aangepaste recensie een onzin verhaal.
    Wat u wel goed heeft dat het om een menu gaat van €18,50 niet van € 35
    Dat betekend dat u niet voor een dubbeltje op de eerste rij zit.
    Het beste wat onze gasten kunnen doen als er kritiek is om in het restaurant ter plaatse dit te melden dan kunnen we en willen wij alles oplossen.
    De slappe houding van gewoon schrijven is misselijkmakend.
    We hebben niet voor niets 80 a 100 personen per dag.
    Dit zou uiteraard niet zo zijn als alle mensen er zo als u over denken, en daarom zijn de andere gasten wel tevreden en ook met zeer goede recensies dat is uiteindelijk niet voor niets lijkt ons. Dus gaan wij gewoon door op onze manier zodat de grote groep gasten waar wij zeer blij mee zijn gewoon heerlijk een € 18,50 menu kunnen eten.