Bonito

Roden

Bram en Riet Lindenberg (met hondje) heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bram en Riet Lindenberg (met hondje)'s profielfoto
    Bram en Riet Lindenberg (met hondje) heeft een recensie geschreven voor Bonito

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het is een klein restaurant, waar we heel hartelijk werden ontvangen door de eigenaar. Wij hebben gekozen voor het tapas verrassingsmenu van de chef. Het begon al met een mandje met heerlijk net gebakken brood met aioli, waarna telkens weer schaaltjes en borden met heerlijke gerechtjes werden neergezet. Wij gaven aan de spare-ribs zo lekker te vinden, prompt kregen we deze nog een keer. Ook werd er gezegd als u nog iets mist kunt u dat aangeven dan wordt dat ook voor u klaargemaakt. De menukaart werd op de tafel achter gelaten, zodat wij konden zien wat wij eventueel nog meer konden vragen. We hebben zelf aangegeven dat we nu echt genoeg hadden, anders was de eigenaar/kok nog verder gegaan met grillen. Als iemand de titel van grill meester verdiend dan is het deze man! Het totaalbedrag van deze avond, 2 personen incl. 2 wijn, 1 appelsap, 1 water en 1 koffie was € 46,90. De inrichting van het restaurant is eenvoudig, het is niet groot. Wij gaan hier zeker vaker naar toe!!

2. Bram en Riet Lindenberg (met hondje)'s profielfoto
    Bram en Riet Lindenberg (met hondje) heeft een recensie geschreven voor La Sirena

Wat een leuk en gezellig restaurant. Werden gastvrij ontvangen door de eigenares. De eigenaren zijn twee jonge mensen, die er alles aan doen om je een gezellige maar vooral heerlijke avond te bezorgen.
    Wij kozen voor het verrassings-menu. Eén vis en één vlees. Het werd echt een verrassing, beide menu's waren heerlijk en met veel zorg klaargemaakt door de (Italiaanse) eigenaar. 3 gangen, de een nog heerlijker dan de ander. Terwijl wij zaten te eten kwam de eigenaar naar ons toe en zei, geef mij maar de hond, ik ga hem even uitlaten, zo gebeurde ook. Kortom, ongedwongen, gezellig, heerlijk!! Een echte aanrader.